Julekalender i Broderi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.998 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

twinny

Hej tøser.

Ved I hvor man kan få til en rimelig pris store julekalender i lav selv broderi?

Jeg synes det er helt tosset at betale 700 kr for noget der hedder 80 * 110. Eller er det bare mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Dinna88

Det er helt generelt bare VOLDSOMT dyrt at købe de pakker. Det bedste vil nok være at finde en god forretning der vil hjælpe dig. Så kan du købe mønster, tråd, stof og opskrift for sig.

Eller så hold øje med de der store butikker der findes, der køber en masse rester hjem. 

Anmeld

18. oktober 2012

twinny

Dinna88 skriver:

Det er helt generelt bare VOLDSOMT dyrt at købe de pakker. Det bedste vil nok være at finde en god forretning der vil hjælpe dig. Så kan du købe mønster, tråd, stof og opskrift for sig.

Eller så hold øje med de der store butikker der findes, der køber en masse rester hjem. 

JAAAH, helt vildt. Jeg regnede lige ud at det ville blive 1000 kr med beslag og det hele.  De må tjene godt på det, hvis folk køber det.

Anmeld

18. oktober 2012

serinasmor

twinny skriver:

Hej tøser.

Ved I hvor man kan få til en rimelig pris store julekalender i lav selv broderi?

Jeg synes det er helt tosset at betale 700 kr for noget der hedder 80 * 110. Eller er det bare mig?

hmmm .... 

tror jeg ville købe stoffet her (sådan noget med huller i til korssting) 

http://www.lenesbroderier.dk/stof.html 

og selv finde på hvad der skulle på det

Anmeld

18. oktober 2012

Dinna88

twinny skriver:

JAAAH, helt vildt. Jeg regnede lige ud at det ville blive 1000 kr med beslag og det hele.  De må tjene godt på det, hvis folk køber det.

Det er helt tosset. 

Mellem Grenaa og Randers ligger der en rigtig klam forretning, ejet af to ældre mennesker. Deres ting er nogle gange super billige - der fandt jeg en pakke til næsten 200 kr. for et sæt der ville bliver lidt over A5 størrelse  Men! Det var sat ned til 40 kr  Så det er nok sådanne steder du skal se om du kan finde frem til.

Anmeld

18. oktober 2012

twinny

serinasmor skriver:

hmmm .... 

tror jeg ville købe stoffet her (sådan noget med huller i til korssting) 

http://www.lenesbroderier.dk/stof.html 

og selv finde på hvad der skulle på det

Men så skal jeg selv ud og finde garn, nål og mønstre. For det første er jeg r*v dovn, når det kommer til sådan nogle ting og for det andet er jeg ny i faget.

Anmeld

18. oktober 2012

serinasmor

twinny skriver:

Men så skal jeg selv ud og finde garn, nål og mønstre. For det første er jeg r*v dovn, når det kommer til sådan nogle ting og for det andet er jeg ny i faget.

fair nok

Anmeld

18. oktober 2012

twinny

Dinna88 skriver:

Det er helt tosset. 

Mellem Grenaa og Randers ligger der en rigtig klam forretning, ejet af to ældre mennesker. Deres ting er nogle gange super billige - der fandt jeg en pakke til næsten 200 kr. for et sæt der ville bliver lidt over A5 størrelse  Men! Det var sat ned til 40 kr  Så det er nok sådanne steder du skal se om du kan finde frem til.

Bum bum jeg må ud og lede. Sætter manden til at køre mig rundt imorgn. høhø. Det glæder han sig nok til.

Anmeld

18. oktober 2012

twinny

serinasmor skriver:

fair nok

Heheh.

Anmeld

18. oktober 2012

Dinna88

twinny skriver:

Bum bum jeg må ud og lede. Sætter manden til at køre mig rundt imorgn. høhø. Det glæder han sig nok til.

HA! Stakkels mand!  Hvis du kommer til østjylland engang, så skal du tage ud i den jeg nævnte. Der stinker voldsomt af fugt og katte, men broderipakker er jo pakket ind i plastik!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.