når baby siger fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Babydreams

Aagaard skriver:

Milja sagde også fra omkring de 8 mrd - hun havde dog allerede fra 5 mdr nægtet brystet om dagen og fik da grød. Men ved de 8 mdr var dagens "program" meget som det der er nævnt her :-)

Tusind tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Gardenia

RikkeRasmussen skriver:

Han var super glad i den periode, blot med en voldsom høj feber, han har 2 tænder i undermunden, også er der lige brudt 2 hjørne tænder op i overmunden..

Nej den der bog har jeg slet ikke fået eller hørt om - øv

Syntes bare hvergang, at han sidder med noget selv, så skal det masses og smides ned på gulvet!
Men han får lov, ellers bliver han bare gal

Du har da en sp, ikke?

http://www.sst.dk/publ/Publ2012/BOFO/Boern/MadSkeFam13udg.pdf

Den brugte vi meget, udemærket inspiration og korte forklaringer. Og vigtigst af alt; lister over hvad de ikke må få

Det med maden fra tallerken til mund kommer ligeså stille. Når han er sulten nok og færdig med at undersøge.

Vores fik også høj feber af tænder. Drøje omgange, han fik panodil, det skal du huske de godt må få

Anmeld

18. oktober 2012

Babydreams

Gardenia skriver:

Du har da en sp, ikke?

http://www.sst.dk/publ/Publ2012/BOFO/Boern/MadSkeFam13udg.pdf

Den brugte vi meget, udemærket inspiration og korte forklaringer. Og vigtigst af alt; lister over hvad de ikke må få

Det med maden fra tallerken til mund kommer ligeså stille. Når han er sulten nok og færdig med at undersøge.

Vores fik også høj feber af tænder. Drøje omgange, han fik panodil, det skal du huske de godt må få

Jo jo, har en Sp, hun kommer også om en uge..
Tak for linket

Han har også fået Panodil til natten i noget tid, men han har ikke feber mere nu, nok fordi de er brudt frem :-)

Tusind tak for dine råd, det er helt bestemt noget jeg kan bruge :-)

Anmeld

18. oktober 2012

morlinen

Åh, det er også min frygt, men indtil videre vil hun godt ammes. Hun har dog haft perioder meget tidligt som tangerede derhen af. Hun er også 8 mdr. nu. 

Men de skal jo stadig ha en vis mængde mælk i den alder. Kan ik huske hvor meget. Så det er med at liste den ind andre steder. I grøntsagsmosen og i sovsen f.eks. Vil han slet ikke drikke mælk af kop?

Hvis han får grød fra f.eks. Semper, er der jo også mælkepulver i der

Anmeld

18. oktober 2012

Thereseh

RikkeRasmussen skriver:

Han spytter begge dele ud

Ved ikke om jeg gerne vil have at han stadigvæk skal have det, det er nok nærmere at jeg syntes det er tidligt at han ikke skal have det mere, også nu når du fortæller du ammer dit barn på 15 mdr, ville ønske at det var mig der havde fået lov til det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.