Alene på ferie med den bette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

Lise 26

PT skriver:

Mine børn er vant til at flyve, så der er ikke nogen problemer der.

Til min datter lejede jeg en DVD afspiller i flyet, og så sad hun og så tegnefilm. Derudover var der en anden familie lige ved siden af med en jævnaldrenede pige, så vores piger legede sammen det halve af turen.

Jeg har i efterhånd selv købt to portable DVD afspillere, som jeg har med i flyet. Så kan min datter se tegnefilm, og jeg kan se, hvad jeg lige føler for

Jeg sørger altid for at have gode snacks med, der ikke kan komme ud over det hele og så have nye bøger/legetøj, som kan holde dem beskæftiget på turen.

Sørg også for at have rigeligt med drikke med. Jeg tager altid tomme flasker med ind gennem security, og så fylder jeg dem med vand, når vi er kommet igennem. På den måde sparer man mange penge

Derudover rejser vi efter reglen, at der ingen regler er, når man skal flyve, så hvis min datter vil have chokolade kl. 8 om morgenen, så får hun det.
Hun har ikke valgt, at vi skal rejse en halv eller hel dag, så hun får inden for rimelighedens grænser, hvad hun gerne vil have.
Glade unger gør turen lettere

Mit råd vil være ikke at blive stresset, hvis barnet begynder at skabe sig. Folk kigger og kommer måske med en kommentar, men du skal for alt i verden lade det gå ind ad det ene øre og ud af det andet.
Hvis du begynder at stresse over, at din barn skriger eller lignende, så bliver det bare ikke nemmere, og der er INGEN steder at gå hen i et fly.
Tag det stille og roligt, og så skal det nok gå. Igen her er ingen regler under rejsen er en god ide - chokolade er fantastisk bestikkelse

Jeg ved ikke, hvor du skal hen, men Star Tour kan jeg varmt anbefale at rejse med.

Tusind tak for de mange gode råd.. dem noter jeg helt klart ned :-)

Har overvejet egypten, og ja sjovt nok med Star tour  Har aldrig rejst med andet, og har været tilfreds hver gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Lise 26

SussieThyssen skriver:

Ja, selvfølgelig kan du det. Det har flere af mine aleneveninder gjort med deres poder, så ingen problemer der.

Kærligst
Sussie

Tak for svar  Så håber jeg vi finder et godt varmt sted

Anmeld

19. oktober 2012

SussieThyssen

Lise 26 skriver:

Tak for svar  Så håber jeg vi finder et godt varmt sted

God tur 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.