Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den skulle efter sigende være ret dårlig og slet ikke lige så god som etteren. Så jeg har ikke gidet bruge tid på den.
modesty skriver: Den skulle efter sigende være ret dårlig og slet ikke lige så god som etteren. Så jeg har ikke gidet bruge tid på den.
Nettemor skriver: Og kan fortælle mig om den er værd at se?
Og kan fortælle mig om den er værd at se?
Har ikke set den, men tror da jeg bliver nød til det efter at have set traileren Er top vild med Liam Neeson
Muhmi skriver: Har ikke set den, men tror da jeg bliver nød til det efter at have set traileren Er top vild med Liam Neeson
Det er en ganske fin film,men efter min mening,er det en film,man ser hjemme på sofaen.
Jeg har desværre ikke set den, men det er en film der skal ses Jeg elsker Liam Neeson som skuespiller i sådanne roller
mea skriver: Det er en ganske fin film,men efter min mening,er det en film,man ser hjemme på sofaen.
Kort og godt synes jeg det er en ok film,men ikke noget hvor jeg sidder med en wow følelse,men det er en fin film,til bare at slå hjerne fra til.
IMDB er en fin side at tjekke film på.
Taken 2 har fået fin karekter, og du kan selv tjekke det her
http://www.imdb.com/title/tt1397280/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128