kom nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

bette bebs

mens eller to streger. Mens skulle ha kommet tirsdags. Stadig ingen mens smerter og heller ingen positiv g-test. Så frustrende, Især fordi mine forældre vil give en rejse til maj, men kan jo ikke rigtig sige ja tak, da det jo vil være tæt på terminen, hvis det er. Tror virkelig mine forældre synes jeg er en utaknemlig møgunge lige nu, de ved ikke vi er i gang med PB, så kommer med en masse undskyldninger om hvorfor vi ikke kan sige ja til en rejse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

mth1987

bette bebs skriver:

mens eller to streger. Mens skulle ha kommet tirsdags. Stadig ingen mens smerter og heller ingen positiv g-test. Så frustrende, Især fordi mine forældre vil give en rejse til maj, men kan jo ikke rigtig sige ja tak, da det jo vil være tæt på terminen, hvis det er. Tror virkelig mine forældre synes jeg er en utaknemlig møgunge lige nu, de ved ikke vi er i gang med PB, så kommer med en masse undskyldninger om hvorfor vi ikke kan sige ja til en rejse

Ha ha totalt luksus problem  

ej kan godt se du ikk syntes det er så sjovt. En ting er at i gerne vil være gravide men at ha stress over en rejse det gør det ikk bedre. Hvad med at sige JA tak og så sørg For en afbestillings forsikring  

Anmeld

18. oktober 2012

bette bebs

Ja er squ lidt af en møgunge
Overvejer også at sige ja tak til rejsen på søndag, så har jeg da lige et par dage til at gå test amok. Har faktisk undgået mine forældre lidt de sidste par uger, fordi jeg har dårlig samvittighed
Har også overvejet at fortælle dem sandheden, men min far husker ikke altid så godt, så han vil helt klart tale over sig til andre og mine mor, hmm, hun er ikke så god til at holde på hemmeligheder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.