Bålplads....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.445 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Honningblomst

Jer der har et sådan, hvordan har I lavet det....og har i en rist til det eller hvordan?

Jeg skal have lavet en bålplads her i weekenden...jeg synes ikke det er særlig fedt at grille, men at sidde ved bålet med børnene og lave mad og skumfiduser, cacao osv over mål, det er så hyggeligt.
Jeg havde bare tænkt mig at grave lidt ned og så lægge store sten rundt i kanten...
Men kom med erfaringer...

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Plysbjørnen

Sådan ser vores ud...  Har snakket om at lave nogen Y pinde som pindene med snobrød osv kan hvile på...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2009

lonemus

Trold skriver:

Sådan ser vores ud...  Har snakket om at lave nogen Y pinde som pindene med snobrød osv kan hvile på...

Smart, enkelt - men praktiskt

Vi har også overvejet at lave bålplads

Anmeld

28. maj 2009

Tina2

Pt har vi sådan en fidus til at lave bål i, fordi vi bygger om, og pladsen skal kunne flyttes....

Men når vi er færdige og præcist ved hvor den skal være laver vbi også en rigtig bålplads i haven... Ved dog ikke helt hvordan Thomas vil lave den, men han er ret skarp til sådan noget, så tror vi får en rigtig fin bålplads:-)
Men pt må vi nøjes med "den transportable"

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Eva skriver:

Jer der har et sådan, hvordan har I lavet det....og har i en rist til det eller hvordan?

Jeg skal have lavet en bålplads her i weekenden...jeg synes ikke det er særlig fedt at grille, men at sidde ved bålet med børnene og lave mad og skumfiduser, cacao osv over mål, det er så hyggeligt.
Jeg havde bare tænkt mig at grave lidt ned og så lægge store sten rundt i kanten...
Men kom med erfaringer...

Knus Eva..

Jeg er 100% sikker på. som du beskriver du vil lave bålet er den korrekte måde... Der er nogen der får stilt nogen jern pæle i jorden over bålet, så kan du have en hængende riste, du kan hejse op og ned.... Nok et stort arbejde tror jeg...

Anmeld

29. maj 2009

Mira0911

Eva fandt ud af noget mere med den bålplads ? 

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

TAK, for jeres svar...ja, jeg skal i dag igang med at lave pladsen...sammen med drengene skal vi grave og ud og finde sten ved stranden....så må jeg få lagt billeder ind af vores aften, med bål, brød og skumfiduser...smiler
Knus Eva..

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

TAK, for jeres svar...ja, jeg skal i dag igang med at lave pladsen...sammen med drengene skal vi grave og ud og finde sten ved stranden....så må jeg få lagt billeder ind af vores aften, med bål, brød og skumfiduser...smiler
Knus Eva..

Anmeld

29. maj 2009

Mira0911

Eva skriver:

Knus Eva..

Glæder jeg mig til at se...

Anmeld

29. maj 2009

wamse

Det er min store ønske med et bålplads, måske det også skulle være denne weekend vi også gik i gang så Har en stor baghave, hvor bålpladsen så skal være. Der er o forvejen et styke bart, så det var planen at der skulle være bål der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.