Hvaesen paa lungerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Frøken J.

Halloej! Saa har man lige koebt 30 min internet her paa Kreta. Og jeg ved egentlig ikke hvad jeg skal bruge det til, saa hvorfor ikke bruge babys seje kvindepanel?

Foerst kan jeg fortaelle vi har en SKOEN ferie! Her er saaaaaa varmt. Vi gaar rundt i saa lidt toej som muligt!! Rose nyder det ogsaa rigtig meget, charmerer alle de lokale.

I formiddags faldt hun og slog hovedet ned i et skarpt hjoerne paa et bord og fik en flaenge i panden Vi fik en laege ud paa hotellet og flaengen er overfladisk saa hun fik det renset og et saerligt plaster som virker paa samme maade som et sting. Hun maa ikke bade i 2 dage, og i 4-5 dage ikke vand i ansigtet. Lille mus, men hun har det FINT og er ikke maerket af det!

MEN laegen lavede saa et fuldt check og spurgt, om Rose fik astmamedicin, fordi hun hvaeser paa lungerne. Rose har hostet i maanedsvis og det er saadan grimme hosteanfald som ikke vil gaa vaek. Vi har kun set en uddannelseslaege hjemme som sagde det bare var virus og der ikke var noget at hoere, men det er der saa nu.

Tror i hun skal have noget for noget astmatisk bronkitis? Eller kan det god vaere ingenting naaar hun har hostet saa laenge?

Paa forhaand tak, men kan nok foerst svar tilbage i dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Frøken J.

I er noedt til aat vaere hurtigere vi har kun tre minutter tilbage! Haha

Anmeld

18. oktober 2012

Dinna88

Snak med Lotte!
Maria har fået astamedicin, det var også noget med noget asmatisk bronkitis  

Anmeld

18. oktober 2012

ano14316

Jeg ville i hvertfald få det undersøgt når i kommer hjem.. 

men i øjeblikket er der en virkelig sej virus som man bare hoster oghoster af.. både Magnus og jeg er ramt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.