er bekymret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Marjansen

Hej, jeg tog en clear blue her forleden, som skrev GRAVID - men har de her strimler til at lægge som blev positiv men utydelige - tog en idag, den er stadig meget utydelig.  Burden den streg ikke blive tydligere??

Og hvis jeg er gravid, som clear blue skriver, hvornår er det så man kan glæde sig over sin graviditet på en måde hvor man kan sige man er i den sikker side hvor den bliver der inde ?  er det 12-13. uge eller hvordan er det idag ?

Viller være så øv hvis det gik galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

FrkZier

Marjansen skriver:

Hej, jeg tog en clear blue her forleden, som skrev GRAVID - men har de her strimler til at lægge som blev positiv men utydelige - tog en idag, den er stadig meget utydelig.  Burden den streg ikke blive tydligere??

Og hvis jeg er gravid, som clear blue skriver, hvornår er det så man kan glæde sig over sin graviditet på en måde hvor man kan sige man er i den sikker side hvor den bliver der inde ?  er det 12-13. uge eller hvordan er det idag ?

hvis du clearblue siger gravid - så ville jeg da bestemt mene du er gravd

og man skal hen til udgangen af uge før abortrisikoren er mindsket

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

Marjansen skriver:

Det siges noget med at hcg-hormonet fordobles hver anden dag. Så hvis du tog en igår og den var positiv så burde stregen være tydeligere imorgen Ved ikke om det er til nogen hjælp ???

Anmeld

18. oktober 2012

Marjansen

FrkZier skriver:

hvis du clearblue siger gravid - så ville jeg da bestemt mene du er gravd

og man skal hen til udgangen af uge før abortrisikoren er mindsket

udgang af hvilke uge ?  

Anmeld

18. oktober 2012

FrkZier

Marjansen skriver:

udgang af hvilke uge ?  

haha uuupsi den smuttede lige uge 12 - så når man rammer 13+0 er man ovre den største risiko

Anmeld

18. oktober 2012

Marjansen

FrkZier skriver:

haha uuupsi den smuttede lige uge 12 - så når man rammer 13+0 er man ovre den største risiko

tusind tusind tak   så har den bare af at blive der inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.