Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, min lille dejlige datter bliver 8 måneder her den 22. oktober og det er ved at være nogle måneder siden jeg sidst har vist hende frem, så her er lige et par billeder af min lille trold
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en guldklump. Man kan da ikke blive andet end varm om hjertet af at se det smil
Ayasmor skriver: Sikke en guldklump. Man kan da ikke blive andet end varm om hjertet af at se det smil
hehe .. taaak men neej, hun er så fræææk
MissTas skriver: Ja, min lille dejlige datter bliver 8 måneder her den 22. oktober og det er ved at være nogle måneder siden jeg sidst har vist hende frem, så her er lige et par billeder af min lille trold
Krussedulle skriver: Årh hun er da for skøn!! ;D
Årh hun er da for skøn!! ;D
taaak jaa, hun er simpelthen bare for dejlig altså
Føles bare som var det igår du skrev om igangsættelse
Hun er smuk
Mor til Ella skriver: Føles bare som var det igår du skrev om igangsættelse Hun er smuk
ja, synes heller ikke det er ret længe siden jeg fødte, men sørme jo, det er 8 måneder siden :O shit man hehe
iiih tak, synes jeg også
MissTas skriver: ja, synes heller ikke det er ret længe siden jeg fødte, men sørme jo, det er 8 måneder siden :O shit man hehe iiih tak, synes jeg også
Så skal du da snart have nummer 2
Mor til Ella skriver: Så skal du da snart have nummer 2
MissTas skriver: hehe .. taaak men neej, hun er så fræææk
Helt bestemt.. Man kan nærmest se spillopperne i øjnene på hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128