Hjææælp!!! Kan jeg være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

susan.

Hej tøser

Jeg er ny her og har valgt at skrive da jeg er i tvivl om jeg er gravid eller ej. Mig og min mand har nu prøvet i 9 mdr men intet sker. det der gør mig tvivl er så at jeg efter min ægløsning i cA 3 dage fik jeg ømme bryster og tydelige blodåre og derefter begyndte kvalmen og mens lignende smerter som kun vare 10 min og går igen og sådan er det hele dagen. Det der får mig til at tro at jeg måske er gravid er at jeg altid får mens smerter dagen før forventede mens eller samme dag ikke en uge før og at smerterne Er konstante og kraftigere. jeg har forventet mens på lørdag. Jeg har testet men den viser negativ. Såjeg vil meget gerne nogen af jeres erfaring og om i så havde det som mig og er gravide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

FrkZier

susan. skriver:

Hej tøser

Jeg er ny her og har valgt at skrive da jeg er i tvivl om jeg er gravid eller ej. Mig og min mand har nu prøvet i 9 mdr men intet sker. det der gør mig tvivl er så at jeg efter min ægløsning i cA 3 dage fik jeg ømme bryster og tydelige blodåre og derefter begyndte kvalmen og mens lignende smerter som kun vare 10 min og går igen og sådan er det hele dagen. Det der får mig til at tro at jeg måske er gravid er at jeg altid får mens smerter dagen før forventede mens eller samme dag ikke en uge før og at smerterne Er konstante og kraftigere. jeg har forventet mens på lørdag. Jeg har testet men den viser negativ. Såjeg vil meget gerne nogen af jeres erfaring og om i så havde det som mig og er gravide 

hvis du  fik disse symptomer lige efter ÆL vil jeg uden tvivl tro det er pga ÆL, der er mange der for det dårligt i forbindelse med ÆL..

men hvornår forventer du(ikke) mens?

Anmeld

18. oktober 2012

susan.

Måske men jeg aldrig haft det sådan også de mens agtige smerter. Jeg forventer (ikke) min mens om to dage altså lørdag. Min kvalme og hovedpine begynder altid efter eftermiddagen og mens smerter on/off hele dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.