hjælp til blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

mth1987

nu prøver jeg lige herinde også.

jeg vil rigtig gerne lave en blog. og er da også kommet igang men jeg kan slet ikke finde ud af at forme den som jeg gerne vil have det. er der nogle af jer der er en haj til det og samtidig MEGET pædagogisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Enirt

Jeg har også selv gået og tumlet lidt med tanken og en blog, så følger lige med.

Hvad handler din blog om, hvis den handler om noget bestemt

Anmeld

19. oktober 2012

mth1987

Enirt skriver:

Jeg har også selv gået og tumlet lidt med tanken og en blog, så følger lige med.

Hvad handler din blog om, hvis den handler om noget bestemt

Jeg ville godt ha en om mine kager med billeder opskrift osv

Anmeld

19. oktober 2012

Kamulla

det kommer helt an på hvor du har blog henne.. tog mit 1år at få et design jeg sådan kunne bruge... nu skal det laves om igen da jeg nu skal til at lave kategorier til mine billeder.. hehe.. SUK

Anmeld

20. oktober 2012

mth1987

Kamulla skriver:

det kommer helt an på hvor du har blog henne.. tog mit 1år at få et design jeg sådan kunne bruge... nu skal det laves om igen da jeg nu skal til at lave kategorier til mine billeder.. hehe.. SUK

Tak for opmuntringen der må da være en måde. Har set så mange kage blogs. Hvor svært ka det være

Anmeld

20. oktober 2012

Kamulla

mth1987 skriver:

Tak for opmuntringen der må da være en måde. Har set så mange kage blogs. Hvor svært ka det være

Jamen som skrevet afhænger det jo af hvor du har blog henne, eller hvor du vil have blog.. for det er forskelligt hvor man gør ting og hvad man kan de forskellige steder... så hvis du nu vil på blogspot osv. så kan jeg ikke hjælpe overhovedet... ellers vil jeg gerne prøve at hjælpe

Anmeld

20. oktober 2012

mth1987

Kamulla skriver:

Jamen som skrevet afhænger det jo af hvor du har blog henne, eller hvor du vil have blog.. for det er forskelligt hvor man gør ting og hvad man kan de forskellige steder... så hvis du nu vil på blogspot osv. så kan jeg ikke hjælpe overhovedet... ellers vil jeg gerne prøve at hjælpe

tak for det  men er på blogspot jeg er begyndt så må nok lede videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.