Undrer mig meget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

kriknu

Jeg skulle have haft min mens i dag, den kom så (desværre) i går - eller det tror jeg i hvert fald, jeg har kun blødt meget lidt! 

Hvis ikke det var fordi jeg skifter bind hvergang jeg er på toilettet så er jeg rimelig sikker på at jeg kunne have nøjes med et eller højest to af de små trusseindlæg hele dagen i går.

I dag er der så slet ingen syn af min mens og jeg er lidt i tvivl om om jeg stadigvæk kan være gravid

Jeg håber jo selvfølgelig, men jeg må indrømme at jeg synes at det er lidt mærkeligt, den har aldrig opført sig sådan før

Er der en chance?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Jeg skulle have haft min mens i dag, den kom så (desværre) i går - eller det tror jeg i hvert fald, jeg har kun blødt meget lidt! 

Hvis ikke det var fordi jeg skifter bind hvergang jeg er på toilettet så er jeg rimelig sikker på at jeg kunne have nøjes med et eller højest to af de små trusseindlæg hele dagen i går.

I dag er der så slet ingen syn af min mens og jeg er lidt i tvivl om om jeg stadigvæk kan være gravid

Jeg håber jo selvfølgelig, men jeg må indrømme at jeg synes at det er lidt mærkeligt, den har aldrig opført sig sådan før

Er der en chance?

Der kan godt forekomme en lille blødning, der hvor mens skulle komme i ca. de første 3 måneder af graviditeten (tror jeg det er), selvom man er gravid. 

Hvis det kun er en lille blødning du har haft, kan det godt være. Men tankerne kan desværre gøre mange vilde ting med krop  Det er vist kun en test, der kan give dig svar, men jeg  alt hvad jeg kan! 

Anmeld

18. oktober 2012

kriknu

Miss Church skriver:

Der kan godt forekomme en lille blødning, der hvor mens skulle komme i ca. de første 3 måneder af graviditeten (tror jeg det er), selvom man er gravid. 

Hvis det kun er en lille blødning du har haft, kan det godt være. Men tankerne kan desværre gøre mange vilde ting med krop  Det er vist kun en test, der kan give dig svar, men jeg  alt hvad jeg kan! 

Så må jeg nok hellere suse ind efter en test(eller rettere, et par stykker) så jeg har den til i morgen tidlig

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

kriknu skriver:

Så må jeg nok hellere suse ind efter en test(eller rettere, et par stykker) så jeg har den til i morgen tidlig

for, at den er positiv imorgen! 

Anmeld

18. oktober 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Uhh det er altid så spændende når folk skal teste 

Håber på en positiv update 

Anmeld

18. oktober 2012

kriknu

M (: skriver:

for, at den er positiv imorgen! 

Tusinde tak 

Anmeld

18. oktober 2012

kriknu

Miss Church skriver:

Uhh det er altid så spændende når folk skal teste 

Håber på en positiv update 

Tusinde tak 

- jeg ved slet ikke om jeg kan vente når først jeg ved at der er en test i huset 

Anmeld

18. oktober 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Tusinde tak 

- jeg ved slet ikke om jeg kan vente når først jeg ved at der er en test i huset 

Hehe kan sagtens forstå dig Men hvis du ikke kan vente, skal du være opmærksom på om den urin du tester med, at været i blæren i ca. 4 timer. Så skulle koncentrationen være stor nok, hvis der er HCG tilstede 

Anmeld

18. oktober 2012

kriknu

Miss Church skriver:

Hehe kan sagtens forstå dig Men hvis du ikke kan vente, skal du være opmærksom på om den urin du tester med, at været i blæren i ca. 4 timer. Så skulle koncentrationen være stor nok, hvis der er HCG tilstede 

Det tror jeg at fdet har været, har nemlig ikke været på toilet siden i morges 

Anmeld

18. oktober 2012

Miss Church

kriknu skriver:

Det tror jeg at fdet har været, har nemlig ikke været på toilet siden i morges 

Jamen så holder du dig bare 

Held og lykke med testen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.