Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mens har aldrig være regelmæssig men mener jeg havde sidste mens omkring d. 01 Okt (altså der sluttede den) vi har så sexet en del siden, så sent som også i går, så nu skal jeg bare gå over tid, men hold nu op hvor er der længe til d næste 01......
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min mens har aldrig være regelmæssig men mener jeg havde sidste mens omkring d. 01 Okt (altså der sluttede den) vi har så sexet en del siden, så sent som også i går, så nu skal jeg bare gå over tid, men hold nu op hvor er der længe til d næste 01......
ja den ventetid er jo til at blive helt sindssyg over og også når man endelig bliver gravid så vil man bare gerne se sim baby
kæmpe krydser for at den er der for jer....
mth1987 skriver: ja den ventetid er jo til at blive helt sindssyg over og også når man endelig bliver gravid så vil man bare gerne se sim baby kæmpe krydser for at den er der for jer....
BabyWish2012 <3 skriver:
Anonym skriver:
overvejede om jeg sku gi en for hver dag resten af måneden men ku altså ikke huske om det var 30 eller 31. dage der var
mth1987 skriver: overvejede om jeg sku gi en for hver dag resten af måneden men ku altså ikke huske om det var 30 eller 31. dage der var
Ha, det var ellers godt tænkt
Men tror måske den er der, jegskal hvert fald tisse mindst 15 gange om dagen OG om natten........
Anonym skriver: Ha, det var ellers godt tænkt Men tror måske den er der, jegskal hvert fald tisse mindst 15 gange om dagen OG om natten........
det var da godt nok hurtig den tissetrang kom. jeg fik det først sådan da jeg fik mave på.
men det håber jeg da den er kom gerne med update. jeg fik desværre selv min mens i søndags så vi skal til den igen så snart den stopper igen
mth1987 skriver: det var da godt nok hurtig den tissetrang kom. jeg fik det først sådan da jeg fik mave på. men det håber jeg da den er kom gerne med update. jeg fik desværre selv min mens i søndags så vi skal til den igen så snart den stopper igen
Ja, det er nokbare indbildning, men jeg skal hvert fald tisse konstant....
Jeg for jer også
Anonym skriver: Ja, det er nokbare indbildning, men jeg skal hvert fald tisse konstant.... Jeg for jer også
indbildning er en farlig ting når man prøver
taaark der kommer helt sikkert spam fra mig når den er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128