Ventetiden er lang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Min mens har aldrig være regelmæssig men mener jeg havde sidste mens omkring d. 01 Okt (altså der sluttede den) vi har så sexet en del siden, så sent som også i går, så nu skal jeg bare gå over tid, men hold nu op hvor er der længe til d næste 01......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

M&N

Anonym skriver:

Min mens har aldrig være regelmæssig men mener jeg havde sidste mens omkring d. 01 Okt (altså der sluttede den) vi har så sexet en del siden, så sent som også i går, så nu skal jeg bare gå over tid, men hold nu op hvor er der længe til d næste 01......

Anmeld

18. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

ja den ventetid er jo til at blive helt sindssyg over  og også når man endelig bliver gravid så vil man bare gerne se sim baby 

kæmpe krydser for at den er der for jer....

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

ja den ventetid er jo til at blive helt sindssyg over  og også når man endelig bliver gravid så vil man bare gerne se sim baby 

kæmpe krydser for at den er der for jer....

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Anmeld

18. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

overvejede om jeg sku gi en  for hver dag resten af måneden men ku altså ikke huske om det var 30 eller 31. dage der var 

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

overvejede om jeg sku gi en  for hver dag resten af måneden men ku altså ikke huske om det var 30 eller 31. dage der var 

Ha, det var ellers godt tænkt

Men tror måske den er der, jegskal hvert fald tisse mindst 15 gange om dagen OG om natten........

Anmeld

18. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

Ha, det var ellers godt tænkt

Men tror måske den er der, jegskal hvert fald tisse mindst 15 gange om dagen OG om natten........

det var da godt nok hurtig den tissetrang kom. jeg fik det først sådan da jeg fik mave på. 

men det håber jeg da den er  kom gerne med update. jeg fik desværre selv min mens i søndags så vi skal til den igen så snart den stopper igen

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

det var da godt nok hurtig den tissetrang kom. jeg fik det først sådan da jeg fik mave på. 

men det håber jeg da den er  kom gerne med update. jeg fik desværre selv min mens i søndags så vi skal til den igen så snart den stopper igen

Ja, det er nokbare indbildning, men jeg skal hvert fald tisse konstant....

Jeg  for jer også

Anmeld

18. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

Ja, det er nokbare indbildning, men jeg skal hvert fald tisse konstant....

Jeg  for jer også

indbildning er en farlig ting når man prøver 

taaark der kommer helt sikkert spam fra mig når den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.