Nedfrysning af mælk???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

tulle09

Da jeg malker ud og har en del mælk vi jeg gerne fryse det ned.. Ved at man kan tage alt mælken fra en dag og gyse ned samlet.. Men hvad skal jeg fryse det ned i da jeg jo ikke ligger inde med så mange flasker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

HeidiØ

tulle09 skriver:

Da jeg malker ud og har en del mælk vi jeg gerne fryse det ned.. Ved at man kan tage alt mælken fra en dag og gyse ned samlet.. Men hvad skal jeg fryse det ned i da jeg jo ikke ligger inde med så mange flasker...

Da jeg ammede frøs jeg bare mælken ned i alm fryseposer og skrev udenpå hvor mange ml der var i

Anmeld

18. oktober 2012

vitapigen

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/pusle-og-pleje/udmalkning/medela-maelkeposer/c-23/c-120/p-2601

Jeg brugte dem her. Ved godt at de er lidt dyre, men ville ikke have at noget mælk skulle gå til spilde og det var en perfekt størrelse

Anmeld

18. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu ved jeg ik hvilken brystpumpe du har, men den fra Avent ka du købe " bøtter" til, som du skruger pumpen på. Når så du har malket ud, skruger du bare låget på, skriver dato på, også ud i fryseren. Når så mælken ka bruges, tager du den bare ud og stiller den i micreovnen . Når mælken er varm, skruger du sutten på og flasken er klar. Dejligt nemt!! Vh stine

Anmeld

18. oktober 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Små fryseposer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.