Nogen der kender det?? (underlivet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Leneur

Jeg har den sidste måned ca. haft ondt i venstre æggestok med stråler skråt ned mod skambenet og tænkt det bare var en voldsom form for før menssmerter, så får jeg mens og har stadig lidt ondt, dog ikke så meget. Mens slutter og nu er smerterne tilbage, så er der nogen der ved hvad det kan være???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Tona

Leneur skriver:

Jeg har den sidste måned ca. haft ondt i venstre æggestok med stråler skråt ned mod skambenet og tænkt det bare var en voldsom form for før menssmerter, så får jeg mens og har stadig lidt ondt, dog ikke så meget. Mens slutter og nu er smerterne tilbage, så er der nogen der ved hvad det kan være???

Du burde måske gå til lægen, for det kan jo være en cyste på din æggestok. Det kan scannes på sygehuset og undersøges og behøver langt fra at være alvorligt. Jeg har selv prøvet det 2 gange.

Anmeld

25. oktober 2012

Leneur

Amandas-mor skriver:

Du burde måske gå til lægen, for det kan jo være en cyste på din æggestok. Det kan scannes på sygehuset og undersøges og behøver langt fra at være alvorligt. Jeg har selv prøvet det 2 gange.

Er det ikke sjældent de går ind og gør noget ved dem? Har selv tænkt tanken.

Anmeld

25. oktober 2012

Tona

Leneur skriver:

Er det ikke sjældent de går ind og gør noget ved dem? Har selv tænkt tanken.

Jo det er sjældent. Det mest almindelige er vandcyster og dem gør man kun noget ved hvis de er meget store. Ellers springer de som regl af sig selv (det er ikke så drabeligt som det lyder). Men det skal konstateres ved scanning alligevel så de kan følge dig for en sikkerheds skyld.

Anmeld

25. oktober 2012

Leneur

Amandas-mor skriver:

Jo det er sjældent. Det mest almindelige er vandcyster og dem gør man kun noget ved hvis de er meget store. Ellers springer de som regl af sig selv (det er ikke så drabeligt som det lyder). Men det skal konstateres ved scanning alligevel så de kan følge dig for en sikkerheds skyld.

Ok, så må jeg nok hellere omkring lægen. Tak for din respons.

Anmeld

25. oktober 2012

Tona

Leneur skriver:

Ok, så må jeg nok hellere omkring lægen. Tak for din respons.

Håber det hele ordner sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.