Øv hvor er det synd :( (tænder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

NessaXenia

Vanessa er ved at få 5 tænder på een gang, 1 af dem er brudt igennem og resten følger trop..
Men hun har så ondt, vågner om natten og er ked , vågner i sin lur og er ked, hun er så plaget..

Hun er 17 mdr, og har 4 Tænder så selvfølgelig skal de komme nu.... 

Men puha det er hårdt stakkels mors pige..,

Kolde ting virker kun kort og det eneste virker er mors arm - og dagplejerns..

Kom med jeres bedste råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
NessaXenia skriver:

Vanessa er ved at få 5 tænder på een gang, 1 af dem er brudt igennem og resten følger trop..
Men hun har så ondt, vågner om natten og er ked , vågner i sin lur og er ked, hun er så plaget..

Kom med jeres bedste råd

Har ingen gode råd, bortset fra, som du selv sagde - kolde ting .. Agurk, osv ..

Min pige, har fået hendes første 2 (7mdr er hun nu), og 2 mere på vej - vend den om, og tænk 'yes, så er de 5 tænder overstået' - selvom det er hårdt for jer alle .. Masser af omsorg

Anmeld

18. oktober 2012

modesty

Ujj, fem på en gang, det var også meget!

Vi har købt noget lokalbedøvende gel på apoteket. Det er ikke et mirakelmiddel, men det tager toppen. Og når hun har det så dårligt som du beskriver, ville jeg også give børnepanodil oven i hatten for at tage noget af smerten.

Anmeld

18. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
modesty skriver:

Ujj, fem på en gang, det var også meget!

Vi har købt noget lokalbedøvende gel på apoteket. Det er ikke et mirakelmiddel, men det tager toppen. Og når hun har det så dårligt som du beskriver, ville jeg også give børnepanodil oven i hatten for at tage noget af smerten.

Det samme gjorde vi og det virkede. 

Anmeld

18. oktober 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

pinex junior.. de skal skubbes op i numsen og virker indenfor 15 min ca.. vores søn fik 3 kindtænder og ser ud til et par andre tænder samtidigt i sidste uge og Pinex er det eneste der har gjort han har kunnet sove.. vi ringede tiul lægevagten for at bede om hjælp da han ikke havde sovet siden middagslur i vuggestuen kl. 11 og da klokken blev 24 syntes vi det var synd for ham...

Agurk er også godt da det jo er lokalbedøvende for de små...

Det der lokalbedøvende flydende ting vi fik aner vi ikke lige hvordan vi skal putte på hans tænder...

Anmeld

18. oktober 2012

Mor til Ella

NessaXenia skriver:

Kom med jeres bedste råd

Ella har to og er ved at få 2 mere nu her og er på samme måde, kun putte ved mor er ok..... Men hun skriger meget... Og har svært ved at sove...

Jeg giver Ella børnepanodil til natten, ellers får vi alle endnu mindre søvn end vi plejer, det tager hvertfald det værste

Anmeld

18. oktober 2012

Gardenia

NessaXenia skriver:

Kom med jeres bedste råd

Vi gav ham børnepanodil til om natten og lægen udskrev noget væske vi kunne smøre på gummerne og det virkede lokalbedøvende. Vores dreng var godt nok hårdt ramt, fik alle sine tænder i par og med få ugers mellemrum. Så vi tog en snak med vores læge der gav os de råd med smertestillende, men det er en svær vej at gå ned af for nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.