nogen der ser kanal 4 lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Anette&Sophia

.. nu har jeg ikke lige set det fra starten af, men undre mig lidt over mig lidt over måden de lever på. Moderen smutter i byen, og lader datteren passe barnet, og datteren passer barnet imens moderen ligger med smerter pga sit plastik ansigt ( sorry - men er mundlam ) 
- jeg synes bestemt ikke at hun er noget godt forbillede for sin datter  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

tarkoflen

Anette&Sophia skriver:

.. nu har jeg ikke lige set det fra starten af, men undre mig lidt over mig lidt over måden de lever på. Moderen smutter i byen, og lader datteren passe barnet, og datteren passer barnet imens moderen ligger med smerter pga sit plastik ansigt ( sorry - men er mundlam ) 
- jeg synes bestemt ikke at hun er noget godt forbillede for sin datter  

Jeg har heller ikke set det hele, men rollerne er helt sikkert byttet om i den familie! Det er fuldstændig forskruet!

Anmeld

17. oktober 2012

Anette&Sophia

tarkoflen skriver:

Jeg har heller ikke set det hele, men rollerne er helt sikkert byttet om i den familie! Det er fuldstændig forskruet!

ja, det er lige en tand for mærkeligt :s

Anmeld

17. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja stakkels, stakkels pige! Tænk at mene at plastik operationer er vigtigere end datterens examener. At ens store datter ik må mødes med sine veninder, fordi kl er 16.30 og det er jo næsten mørkt udenfor. At ens barn ik må ses med venner i sin ferie ( overhovedet ) fordi hun ska blive hjemme ved sin mor. 

Det ender jo med at når først hun flytter hjemmefra, så kommer hun aldrig tilbage!! Vh stine

Anmeld

17. oktober 2012

mth1987

Jeg ser det også og det er da fuldstændigt sindssygt... Lad dog barnet være barn eller ung, hun opføre sig jo totalt eksemplarisk, jeg ville ønske at min datter bliver så nem som teenager og moren bliver sur over ikk at ku komme afsted til sin operation fordi datteren har eksamen..... WHAT!!!!!!

Anmeld

17. oktober 2012

Anette&Sophia

StineW79 skriver:

Ja stakkels, stakkels pige! Tænk at mene at plastik operationer er vigtigere end datterens examener. At ens store datter ik må mødes med sine veninder, fordi kl er 16.30 og det er jo næsten mørkt udenfor. At ens barn ik må ses med venner i sin ferie ( overhovedet ) fordi hun ska blive hjemme ved sin mor. 

Det ender jo med at når først hun flytter hjemmefra, så kommer hun aldrig tilbage!! Vh stine

lige mine ord! 
det var da altid noget at moderens veninde sagde at datterens venner ikke var nogen hun skulle være bange for.  

Anmeld

17. oktober 2012

Anette&Sophia

mth1987 skriver:

Jeg ser det også og det er da fuldstændigt sindssygt... Lad dog barnet være barn eller ung, hun opføre sig jo totalt eksemplarisk, jeg ville ønske at min datter bliver så nem som teenager og moren bliver sur over ikk at ku komme afsted til sin operation fordi datteren har eksamen..... WHAT!!!!!!

ja, det er fuldstændig wierd! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.