hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

HopinWishin

jeg er snart ved at være godt træt af at se mig selv i spejlet! Mit hår er ikke blevet farvet siden nov. 2011. .. Nu er min datter to mdr. og jeg ammer fuldt ud.... Men man må jo ikke farve sit hår når man ammer.... eller må man?? ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Benjamins'mor

Tror godt man må med henna farve.

Anmeld

17. oktober 2012

Kay

kommer an på hvem du snakker med  jeg har fået farvet striber i... og min datter er også 2 måneder...

ja nu recikere jeg garanteret verbale klabs... men sådan er det...

kan heller ik se logikken i at mannik må farve hår når man er gravid... men en gravid frisør må godt farve andres hår... og ja de har handsker på.. men der er så tit der kommer noget på huden alligevel! 

Anmeld

17. oktober 2012

Isabella_mor

jeg turde ikke farve mit før efter jeg havde stoppet med amningen, jeg var bange for at det gik i mælken ligesom alkohol osv.. så derfor lod jeg være... 

men jeg er ikke ekspert på området. 

jeg ville ikke gøre det med alm farve... 

måske en skyllefarve, hvis der findes noget uden skadelige stoffer... (her tænker jeg f.eks, det som gør farven permanent..)

Anmeld

17. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min søster er friør og jeg fik farvet hår et par mdr efter jeg ik thea. Hun siger at så længe man ik bund farver ( kommer farve i selve hårbunden )er det ok. Vh stine

Anmeld

17. oktober 2012

4xGreve

Striber er okay da de sjældent kommer helt ned i bunden 

Anmeld

17. oktober 2012

Bshizzle

kommer an på hvem du snakker med  jeg har fået farvet striber i... og min datter er også 2 måneder...

ja nu recikere jeg garanteret verbale klabs... men sådan er det...

kan heller ik se logikken i at mannik må farve hår når man er gravid... men en gravid frisør må godt farve andres hår... og ja de har handsker på.. men der er så tit der kommer noget på huden alligevel! 

... 

Jeg farvede altså osse mit hår mens jeg var gravid og efter!.. 

Jeg undgik et bestemt stuf (kan ik huske hva det hedder.. Men altid det som får ens hovedebund til at klø) 

Og så sad jeg udenfor i den friske vind pga dampene. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.