Nogen som spiser efter paleo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har nemlig længe tænkt om jeg skulle give det et go  

Er det svært at lave/leve efter?

Hvad med morgenmad? For de foreslag jeg har set er ikke lige noget jeg kan få ned kl 05.30 

Hvor længe går der inden man er helt med?

Lever i 100% efter det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

modesty

Det er vel bare det samme som Atkins, er det ikke? Ingen stivelse og sukker, masser af grønt og kød?

Min kæreste lever nogenlunde efter det, men er ikke fanatisk. Han spiser frugtsalat med citronsaft og mandler og nødder til morgenmad. Det smager dejligt :-)

Anmeld

17. oktober 2012

1977

Profilbillede for 1977
modesty skriver:

Det er vel bare det samme som Atkins, er det ikke? Ingen stivelse og sukker, masser af grønt og kød?

Min kæreste lever nogenlunde efter det, men er ikke fanatisk. Han spiser frugtsalat med citronsaft og mandler og nødder til morgenmad. Det smager dejligt :-)

Jeg har kun begrænset kendskab til Atkins (kun at det er masser af fedt og bacon) Men det lyder godt med morgenmaden. 

Jeg vil ikke kunne følge den 100% for man skal helst ikke have mælkeprodukter 

Men tak for svar 

Anmeld

17. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Jeg har nemlig længe tænkt om jeg skulle give det et go  

Er det svært at lave/leve efter?

Hvad med morgenmad? For de foreslag jeg har set er ikke lige noget jeg kan få ned kl 05.30 

Hvor længe går der inden man er helt med?

Lever i 100% efter det?

Ja jeg gør  

Jeg prøvede selv at bringe det på banen for nogle uger siden, men der var ingen svar!

Jeg synes ikke det er svært, men det er heller ikke langt fra min tidligere livsstil. Det er sværest i sociale sammenhænge (som f.eks. skolens kantine hvor der er hvede i ALT ,)

Det sværeste for mig er netop morgenmaden, fordi det gerne skal gå stærkt. Så meget skal tænkes over om aftenen.

Man kan spise æg og kød eller eks. græsk yoghurt med nødder, tørret frugt, kokos, etc.

Kig evt. på  http://paleo-opskrifter.dk eller meld dig ind i facebookgruppen "Paleo Danmark" - der er super god inspiration at hente og mange mennesker der ved en del om Paleo.

(der er også en gruppe der hedder "Paleo for børn og deres forældre")

Anmeld

17. oktober 2012

1977

Profilbillede for 1977
Ka+Ma=Be skriver:

Ja jeg gør  

Jeg prøvede selv at bringe det på banen for nogle uger siden, men der var ingen svar!

Jeg synes ikke det er svært, men det er heller ikke langt fra min tidligere livsstil. Det er sværest i sociale sammenhænge (som f.eks. skolens kantine hvor der er hvede i ALT ,)

Det sværeste for mig er netop morgenmaden, fordi det gerne skal gå stærkt. Så meget skal tænkes over om aftenen.

Man kan spise æg og kød eller eks. græsk yoghurt med nødder, tørret frugt, kokos, etc.

Kig evt. på  http://paleo-opskrifter.dk eller meld dig ind i facebookgruppen "Paleo Danmark" - der er super god inspiration at hente og mange mennesker der ved en del om Paleo.

(der er også en gruppe der hedder "Paleo for børn og deres forældre")

Super mange tak  Det er nok mest mig, som skal igang. Manden vil også gerne, men han vil ikke opgive de hurtige kulhydrater  ok med mig - og knægten skal have valget. 

Anmeld

17. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Jeanne skriver:

Super mange tak  Det er nok mest mig, som skal igang. Manden vil også gerne, men han vil ikke opgive de hurtige kulhydrater  ok med mig - og knægten skal have valget. 

Velbekommen! Du er velkommen til at skrive, hvis du har brug for at diskutere noget eller på anden vis søge støtte.

Det bliver nemmere og nemmere at holde sig fra de "dårlige" sager Især fordi man hurtigt oplever at man får det skide dårligt når man falder i. Ikke bare mental dårlig samvittighed men også fysisk Det var en øjenåbner for mig

Grupperne er som sagt super gode til inspiration og holde sig selv ved ilden

Her hjemme lever mand og barn også som de altid har gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.