Problemer med ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

grinny

Nu spørger jeg lige jer kloge kvinder til råds. Igår havde jeg sindsygt mange smerter i min ryg, de kom lige pludselig ogde gik væk lige pludselig. Det startede omkring kl. 24 og omkring kl. 4.30 gik de væk igen. Jeg følte virkelig at mine skulderblade samt rygrad var knust i flere 100 stykker. Kunne ikke gå, stå, sidde og ligge. 

Jeg skreg og græd af smerte og smertestillende virkede overhovedet ikke. Det gjorde ondt når jeg lå fulstændig strakt ud og det gjorde ondt når jeg trak vejret. Et rent helvede faktisk. Idag er der ingen smerter, føler mig kun stiv i ryggen.

Har i nogen idé om hvad der var galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Aabye

Lyder som galdesten.. :/ 
Da jeg havde galdestens anfald føltes det også som om jeg kun havde smerterne i ryggen.. Det var et HELVEDE..! Afsted til lægen med dig..! 

Anmeld

17. oktober 2012

grinny

Line - med Bobben skriver:

Lyder som galdesten.. :/ 
Da jeg havde galdestens anfald føltes det også som om jeg kun havde smerterne i ryggen.. Det var et HELVEDE..! Afsted til lægen med dig..! 

Men kan smerterne så godt bare gå væk igen? Og det er oppe ved skuldrende det var værst :/

Anmeld

17. oktober 2012

Aabye

grinny skriver:

Men kan smerterne så godt bare gå væk igen? Og det er oppe ved skuldrende det var værst :/

JA... Jeg døjede med galdestens anfald i 2 MDR (de kom og gik, klart når stenen paserer er der jo ingen ko på isen) før de sendte mig på sygehuset!.. Der var det så så slemt at det havde udviklet sig til en bugspytkirtel betændelse!

Anmeld

17. oktober 2012

grinny

Line - med Bobben skriver:

JA... Jeg døjede med galdestens anfald i 2 MDR (de kom og gik, klart når stenen paserer er der jo ingen ko på isen) før de sendte mig på sygehuset!.. Der var det så så slemt at det havde udviklet sig til en bugspytkirtel betændelse!

Min mor siger at sådan som jeg beskriver smerterne (hvilket er en blanding mellem menstruationssmerter og ondt i ryggen), sådan havde hun det også da hun havde det. Så ja, jeg ringer til lægen imorgen.

Men er det normalt at det kunner kommer en gang imellem? Der har nemlig slet ikke været noget idag

Anmeld

17. oktober 2012

SussieThyssen

grinny skriver:

Min mor siger at sådan som jeg beskriver smerterne (hvilket er en blanding mellem menstruationssmerter og ondt i ryggen), sådan havde hun det også da hun havde det. Så ja, jeg ringer til lægen imorgen.

Men er det normalt at det kunner kommer en gang imellem? Der har nemlig slet ikke været noget idag

Ja..for smerterne opstår når den enkelte sten passerer gennem galdegangen fordi den er for stor.

Så som sagt, ring til lægen i morgen.

For iøvrigt er anlæg til at producere galdesten arveligt, så du skal huske at gøre din læge opmærksom på at din mor også lider af det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. oktober 2012

grinny

SussieThyssen skriver:

Ja..for smerterne opstår når den enkelte sten passerer gennem galdegangen fordi den er for stor.

Så som sagt, ring til lægen i morgen.

For iøvrigt er anlæg til at producere galdesten arveligt, så du skal huske at gøre din læge opmærksom på at din mor også lider af det.

Kærligst
Sussie

Åhh, har bare sådan en rigtig sur læge så er bange for at hun siger at vi må se tiden an, vil bare gerne have det undersøgt med det samme! Men så må jeg banke i bordet, og som du siger så er der altså ekstra stor grund til det, når nu min mor også har haft det

Anmeld

17. oktober 2012

SussieThyssen

grinny skriver:

Åhh, har bare sådan en rigtig sur læge så er bange for at hun siger at vi må se tiden an, vil bare gerne have det undersøgt med det samme! Men så må jeg banke i bordet, og som du siger så er der altså ekstra stor grund til det, når nu min mor også har haft det

Hvis du har en sur læge, så skift

Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. oktober 2012

grinny

SussieThyssen skriver:

Hvis du har en sur læge, så skift

Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Vi har snakket om at skifte, måske skulle vi bare snart få det gjort 

Og tak

Anmeld

18. oktober 2012

SussieThyssen

grinny skriver:

Vi har snakket om at skifte, måske skulle vi bare snart få det gjort 

Og tak

Ja gør det.

Lægen er et serviceorgan for dig, og du har krav på en ordentlig behandling.

Man gider jo heller ikke handle i en forretning eller bruge en tømrer, som giver en en dårlig behandling, vel?? 

Så selvom der står MD på deres skilt, så får de deres løn fra vores skattepenge, og skal give deres patienter en ordentlig service, det er der desværre bare en del læger, der ikke husker på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.