Nogen med børn og to jobs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg er vist tættere end nogen sinde på at få elev plads  
MEN selvom jeg er over 25 år, bliver det ikke som voksenlærling og med voksenløn.. men til den alm. lave elevløn.. (må man egentlig det?) Sagde ja fordi jeg er desperat..
MEN MEN MEN vi vil derfor skulle "finde" 2500 kr udbetalt et sted.. hvilket jo vil sige jeg skal tage deltidsjob på ca 10 timer ved siden af.. men tænker bare om jeg vil kunne klare en elevplads OG et deltidsjob nu hvor jeg også er mor..
Tænkte man måske kunne tage et rengørings eller butiksjob og være når den lille er lagt i seng, eller i weekenden..
Hvad siger I? Er det realistisk eller opslidende og ikke det værd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Er du alene eller sammen med en?

Anmeld

17. oktober 2012

Ravnholt

for hvis du er alene, vil jeg mene det er urealistisk...

Men der er mulighed for det hvis du har en partner... Min mand har 2 jobs.. og arbejder ca. 56 timer om ugen (Ved godt det er noget mere)...

Men du skal bare vide det kommer til og være rigtig hårdt, i starten, indtil man har vænnet sig til det... og din partner, skal være meget forstående, for det tære meget på parforholdet... (Det gjorde det her det første 1½år)

Men held og lykke med din beslutning...

(Kan desværre ikke forklare dig det med voksenlærling, eller ej, for aner det ikke)

Anmeld

17. oktober 2012

ESV

Anonym skriver:

Jeg er vist tættere end nogen sinde på at få elev plads  
MEN selvom jeg er over 25 år, bliver det ikke som voksenlærling og med voksenløn.. men til den alm. lave elevløn.. (må man egentlig det?) Sagde ja fordi jeg er desperat..
MEN MEN MEN vi vil derfor skulle "finde" 2500 kr udbetalt et sted.. hvilket jo vil sige jeg skal tage deltidsjob på ca 10 timer ved siden af.. men tænker bare om jeg vil kunne klare en elevplads OG et deltidsjob nu hvor jeg også er mor..
Tænkte man måske kunne tage et rengørings eller butiksjob og være når den lille er lagt i seng, eller i weekenden..
Hvad siger I? Er det realistisk eller opslidende og ikke det værd?

Jeg har lidt de vilkår, jeg har min udd og så arbejder jeg ved siden af. Det er pisse hårdt i perioder men vi har brug for pengene så man affinder sig med det.

Anmeld

17. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Er du alene eller sammen med en?

Nej nej bor med min forlovede..

Anmeld

17. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

for hvis du er alene, vil jeg mene det er urealistisk...

Men der er mulighed for det hvis du har en partner... Min mand har 2 jobs.. og arbejder ca. 56 timer om ugen (Ved godt det er noget mere)...

Men du skal bare vide det kommer til og være rigtig hårdt, i starten, indtil man har vænnet sig til det... og din partner, skal være meget forstående, for det tære meget på parforholdet... (Det gjorde det her det første 1½år)

Men held og lykke med din beslutning...

(Kan desværre ikke forklare dig det med voksenlærling, eller ej, for aner det ikke)

1 1/2 års tilvænning?  Så ville jeg næsten være udlært..
Jeg er sammen med min forlovede..  

Anmeld

17. oktober 2012

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Jeg har lidt de vilkår, jeg har min udd og så arbejder jeg ved siden af. Det er pisse hårdt i perioder men vi har brug for pengene så man affinder sig med det.

Ok det rart at høre!

Anmeld

17. oktober 2012

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er under uddannelse, hvor jeg pt er i praktik (37 timer) og eller har jeg ca 30 timer i skolen. Jeg har et job ved siden af, hvor jeg arbejder ca 10 timer om ugen. Nogle dage møder jeg på job 1 kl 07-14 og igen fra 15-23 på job 2. det er benhårdt i perioder, men jeg er glad for det når pengene går ind på kontoen 

Anmeld

17. oktober 2012

Ravnholt

Anonym skriver:

1 1/2 års tilvænning?  Så ville jeg næsten være udlært..
Jeg er sammen med min forlovede..  

nu var det jo også 54 timer... hvor dit vil være ca. 47

Anmeld

17. oktober 2012

Mettefpigen

Det kan det vel godt ;-) det kommer jo an på hvordan du har det med det :-) jeg er hjemme fra arb ca kl 19 hver dag, og jeg synes det er skide hårdt fordi jeg kun ser bassen ca 1 time om dagen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.