min kæreste kommer sur og irriteret hjem hver eneste dag lige i øjeblikket. Sætter sig træt med sin telefon eller sin computer i sofaen.. Man kan ikke trænge ind til ham og han er kun meget overfladisk sammen med børnene.
Når man konfronterer ham får man bare beskeden om, at han da ikke sidder med spil (tlf/com) mere end jeg gør, men forskellen er at jeg gør det når ungerne sover.
Når vi har spist skal han lige ud og ryge og på toilettet bagefter - hvorfor jeg ALDRIG får tid til lige at slå mave da oprydning og børn kalder. Herefter tager han sin tlf med ud og ryge hver gang i løbet af aftenen og er ofte væk i længere tid.
Han går aldrig med i seng når jeg går i seng (ved 22-23 tiden) og jeg har spurgt hvorfor han ikke går tidligere i seng når han nu er så træt om aftenen. Får bare beskeden på at han jo ikke er træt lige der.
Han snerrer og bider af ungerne og bander dem ind i hovedet og jeg er ærlig talt ved at få spat!!!!!!
Vi er begge ramt af sygdom og er derfor ekstra nærtagende pt, men det giver ham bestemt ikke ret til at være sådan overfor mig og børnene.
Ville bare lige have luft!
Anmeld