Så ligger jeg her igen !:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

MyLove E

Ja nu er jeg indlagt igen med konstant kæmpe hovedpine. Jeg kan ikke tåle lys. Så det kan være ret svært at køre en time hver morgen.
Jeg havde det skidt i morges. Men presse mig selv til at tage af sted, da jeg har haft en del sygedage pga sidst jeg indlagt med blindtarm. Jeg tog på arbejde men efter en time faldt jeg om. De prøve at finde en sygeplejerske ( arbejder på et bosted ) Sygeplejerske sagde de skulle ringe efter ambulance.

Jeg ligger bare her på Holstebro sygehus i et rum med slukke lys. Denne besked er skrevet med lukkede øjne. Så undskyld fejl..

Trængte bare til at komme ud med det. Jeg er så bange for jeg ikke beholder min elevplads :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Saram

Kæmpe stort kram til dig !

Anmeld

17. oktober 2012

HeidiØ

Tauf skriver:

Ja nu er jeg indlagt igen med konstant kæmpe hovedpine. Jeg kan ikke tåle lys. Så det kan være ret svært at køre en time hver morgen.
Jeg havde det skidt i morges. Men presse mig selv til at tage af sted, da jeg har haft en del sygedage pga sidst jeg indlagt med blindtarm. Jeg tog på arbejde men efter en time faldt jeg om. De prøve at finde en sygeplejerske ( arbejder på et bosted ) Sygeplejerske sagde de skulle ringe efter ambulance.

Jeg ligger bare her på Holstebro sygehus i et rum med slukke lys. Denne besked er skrevet med lukkede øjne. Så undskyld fejl..

Trængte bare til at komme ud med det. Jeg er så bange for jeg ikke beholder min elevplads :-(

åh NEJ søde!!! Det er jeg ked af at høre! Jeg skal til Hostebro på fredag, kan lige svinge ind og besøge

1000

Anmeld

17. oktober 2012

MyLove E

Saram skriver:

Kæmpe stort kram til dig !

Mange tak:-)

Anmeld

17. oktober 2012

MyLove E

HeidiØ skriver:

åh NEJ søde!!! Det er jeg ked af at høre! Jeg skal til Hostebro på fredag, kan lige svinge ind og besøge

1000

Ej hvor er du sød:-):-)<3 Men jeg håber virkelig jeg kommer hjem i morgen:-)

Anmeld

17. oktober 2012

Munder

Rigtig god bedring, kender alt til at stresse over sygdom, men pas på dig selv 

Anmeld

17. oktober 2012

B&J

ej hvor gør det mig virkelig ondt at læse

håber de kan finde en eller anden løsning, for du skal da ikke miste din plas

kæmpe  krammer til dig og sender dig masser af tanker

Anmeld

17. oktober 2012

JS<3

Stor krammer og rigtig god bedring

Anmeld

18. oktober 2012

MyLove E

Munder skriver:

Rigtig god bedring, kender alt til at stresse over sygdom, men pas på dig selv 

Tak. Det er meget hårdt og måske også det der giver hovedpinen.

Jeg er stadig ikke kommet til noget scanning. Men de tror mest det er migræne anfald.

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

Åhh, nej. Det lyder godt nok vildt ubehageligt?!

Jeg håber du kommer i bedring meget snart. Kan godt forstå du gerne vil hjem til familien

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.