Børneshampoo uden brug af vand ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

2babygirls

Min datter HADER at få vasket hår.
Spurgte i Matas om man ikke kunne få noget hvor vand ikke var nødvendigt.. Altså en shampoo man skummede op i håret og redte ud, så vi undgik alt det drama til hun bedre kan samarbejde om at kigge op.

Det kunne man ikke...
Nogen af jer der er stødt på det ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Nadia&Daniel

Baby2påvej skriver:

Min datter HADER at få vasket hår.
Spurgte i Matas om man ikke kunne få noget hvor vand ikke var nødvendigt.. Altså en shampoo man skummede op i håret og redte ud, så vi undgik alt det drama til hun bedre kan samarbejde om at kigge op.

Det kunne man ikke...
Nogen af jer der er stødt på det ???

Kender til tørshampoo - men ved ikke om det duer til børn, men det burde det jo egentligt..

Anmeld

17. oktober 2012

Miss Kat

Erhh.... nej.... det har jeg aldrig hørt om. 

Men muligvis om nogle år med al den eksperimentering indenfor nanoteknologi... Det skulle ikke undre mig.  Ville i øvrigt være voldsmart netop i forhold til børn. 

Anmeld

17. oktober 2012

Nadia&Daniel

http://www.matas.dk/matas-toershampoo-200-ml

Har desværre ikke selv den bedste erfaring med det.. Men kender en som er glad for det..

Anmeld

17. oktober 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Kender til tørshampoo - men ved ikke om det duer til børn, men det burde det jo egentligt..

Ja, det forslog hun også, men det lugter ikke rart, og det er heller ikke så godt et produkt

Anmeld

17. oktober 2012

Nadia&Daniel

Baby2påvej skriver:

Ja, det forslog hun også, men det lugter ikke rart, og det er heller ikke så godt et produkt

Ved andre mærker også laver det - men som sagt, jeg vil ikke bruge det selv, pga ikke så god erfaring

Anmeld

17. oktober 2012

Dinna88

Tørshampoo kan udsætte hårvasken en dag, hvis ikke dit datter får alt muligt andet snask i håret. Men egentlig vasker man vel ikke børns hår fordi det bliver fedtet, men fordi børn er børn Jeg bruger selv tørshampoo hver anden dag, for at undgå at vaske hår hver dag. Men det er primært fordi det sidder håbløst dårligt om morgenen, så tager tørshampoo'en det fedt der er, som får håret til at stritte. 

Anmeld

17. oktober 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Ved andre mærker også laver det - men som sagt, jeg vil ikke bruge det selv, pga ikke så god erfaring

Nej nemligt..
Jeg har selv den der tørshampoo til at fiksere mit hår når det er sat op, men jeg ville ikke bruge det på Madeleine fordi det ikke er et desideret børneprodukt

Anmeld

17. oktober 2012

2babygirls

Dinna88 skriver:

Tørshampoo kan udsætte hårvasken en dag, hvis ikke dit datter får alt muligt andet snask i håret. Men egentlig vasker man vel ikke børns hår fordi det bliver fedtet, men fordi børn er børn Jeg bruger selv tørshampoo hver anden dag, for at undgå at vaske hår hver dag. Men det er primært fordi det sidder håbløst dårligt om morgenen, så tager tørshampoo'en det fedt der er, som får håret til at stritte. 

Hun får ikke noget i håret andet end fedtede fingre, men efter nogle dage (hun har meget fint hår) ser det "fedtet ud" fordi hun jo piller i det og sveder med hue på.

Anmeld

17. oktober 2012

Dinna88

Baby2påvej skriver:

Hun får ikke noget i håret andet end fedtede fingre, men efter nogle dage (hun har meget fint hår) ser det "fedtet ud" fordi hun jo piller i det og sveder med hue på.

Nu tør jeg så ikke gisne om hvad der er i tørshampoo (men i hvert fald masser af parfume!) men til det kan du sagtens bruge det, og så er det også super effektivt. Matas den stribede stinker, men got2be har en super lækker en, der også er rigtig god  Men jeg er aldrig stødt på en der er uden parabener m.m. markedet for tørshampoo er meget småt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.