Biograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Janni.

Hvor gammel skal børnene være før de kan sidde stille nok til en film i biografen?
Hvor gammel var din søn/datter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Benjamins'mor

Min søn kan ikke sidde stille endnu, men der er jo muligheden for baby bio.

Anmeld

17. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid er 3½ år og Vi har været afsted for alle første gang i dag, siden baby-bio tiden..
Herhjemme er hun vildt fanget af Far til Fire, så da den nye pt kører i biffen var det oplagt at tage ind og se den.
Hun sad okay stille, men manglede vidst sin sut til sidst (den havde hun tabt lige da det blev mørkt derinde ).. Men det synes jeg er en go alder at starte i, men igen... Hvordan er barnet, det kommer meget an på det !

Anmeld

17. oktober 2012

Maja_4000

Caroline er 22 måneder og hun kan i hvert fald ikke  

Hun kan liiige holde til ét afsnit af Timmy Tid , Olivia eller sådan noget .. Men så heller ikke mere :b

Men det kommer jo meget an på barnet

Anmeld

17. oktober 2012

Laulund87

Jeg skal have Maria med i biografen for 1. gang i morgen og hun er jo knap 3 år

Filmen varer 1,5 og jeg tror godt hun kan holde koncentrationen. Hun kunne sidde flere timer, hvis hun måtte, og stene tegnefilm så tror ikke det bliver et problem

Hun får det hun elsker allermest; Popcorn og æblejuice. Vi tager også sutten med. Den er godt nok kun til derhjemme og når man sover, men vi gør lige en undtagelse for det skal jo være voldhyggeligt

Anmeld

17. oktober 2012

spj

Tror også det kommer meget an på barnet.

Min datter er 2,5 og jeg tror godt hun ville kunne sidde stille. Hun har set ICE age og toy story her hjemme og har siddet stille under hele filmen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.