Babypakker - babysam vs. rema1000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

LR85

Miss BananaHammock skriver:

Har lige hentet min rema1000 pakke og den er da bare 100 gange sjovere end babysams. Ikke så fyldt med ligegyldige brochure og med en hel pakke bleer så man har mulighed for at teste dem ordentligt istedet for bare en lille prøve.

Er der nogen der har fået noget fra matas? Synes de nævnte man kan få noget der også når man har clubkort...

Matas synes jeg også var rigtig kedelig.

REMA's var helt klart den bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

FruHolm <3

Har lige hentet min rema1000 pakke og den er da bare 100 gange sjovere end babysams. Ikke så fyldt med ligegyldige brochure og med en hel pakke bleer så man har mulighed for at teste dem ordentligt istedet for bare en lille prøve.

Er der nogen der har fået noget fra matas? Synes de nævnte man kan få noget der også når man har clubkort...

Det er forskelligt fra periode til periode i matas hvad der er i , i min var der div olie prøver, creme prøver, en lamaze rangle , en badesvamp, bleer og vådservietter

i min venindes var der også prøver, bleer vådservietter og en af de små avent sutteflasker

og så er der selfølgelug forskellige blade som vi forældre, margadinet mor osv i også  

Anmeld

17. oktober 2012

CamillaSoefelt

Hvad er der i den fra rema1000?

Anmeld

17. oktober 2012

Benjamins'mor

Man kan få ved Matas, men det er bare amme indlæg og creme prøver, og en masse brochure. Ikke noget at råbe hurra for.

Babysams er også lidt kedelig, men man får i det mindste en gratis blespand.

Ellers kan man jo også få liberos som kan hentes i Bilka eller Føtex.

Anmeld

17. oktober 2012

TeamRocket

Jeg synes remas er den bedste ;-) og modsat alle andre åbenbart så fungere de bleer bare bedst herhjemme selv pambers og libero slår ikke remas. Det kommer nok and på hvilket barn man har. Hihi. Babysams pakke ville nok ha været god hvis ikke jeg havde alle bladene i forvejen. :-P

Anmeld

17. oktober 2012

VNB

jeg har prøvet på at bestille den pakke fra rema 1000 men kan ikke gøre det?? 

der sker intet når jeg trykker på indsend. Hvordan gjorde du? 

Anmeld

17. oktober 2012

Tullepoder

Den fra libero gider jeg ikke bøvle med fordi man skal til at afmelde bog abonnement, for ikke at ende med at betale - eller det er ihvertfald sådan jeg læser det.
Plus er blevet ringet op af 3 sælgere efter at have bestilt den fra babysam så frygter flere opringninger med libero. Men igen, det er bare noget jeg tror

Jeg har afhentet min libero i dag, og har ikke hørt noget om at man skal afbestille noget ??  Og er heller ikke blevet ringet op af nogen fra libero(endnu da )

Gjorde jeg heller ikke ved første barn  

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Michalala skriver:

Ja, det er så meget bedre. Matas har en. Det er ikke noget særligt. Men den er jo også gratis) Nogle apoteker har også en LILLE pakke.

Skal man bare spørge på apoteket efter deres? Alt gratis er jo velkommen når man iforvejen bruger så mange penge på den bette og det er fedt med prøver så man kan finde det helt rigtige for en og den bette.

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Alanda skriver:

Være tilmeldt deres babyclub også og så bare have dit telefon nummer + kortet med der ned

oki

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

LR85 skriver:

Matas synes jeg også var rigtig kedelig.

REMA's var helt klart den bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.