mens efter sa (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

bette bebs

I sidste cyklus nåede jeg jo at få to streger 4+0, men det endte hurtig i en SA. Da jeg skulle ha været 5+0 var mit hcg niveau kun på 5 (og to dage senere på 2), så nåede jo knap nok at være gravid! Så jeg tror faktisk min cyklus nu er tilbage ved det normale på 28 dage.

Er ret sikker på at i går tirsdag for 14 dages (har det været den 2/10?) havde jeg ÆL. Dvs sige jeg igår burde ha haft min mens,
Tog g-test søndag, mandag, tirsdag og igen i morgens, alle negative.
!%¤&/()=&¤# pik og patter, lort"¤/"("(")"=) (undskyld mit sprog).

Synes virkelig det er irriterende ikke at vide om jeg er købt eller solgt.
Har weekend fra i dag og ville så gerne ind og træne røven ud af bukserne, men men men hvis jeg er gravid, øger hård træning risikoen for SA. Argh

For f... da kan mens da ikke bare komme eller, mere passende, de to fine streger på g-testen.
Har lige købt 20 g-tests mere

Undskyld mine frustrationer lige gik ud over jer

Hvad er jeres erfaringer med cyklus efter SA, når SA kom så tidligt som i mit tilfælde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

mth1987

bette bebs skriver:

I sidste cyklus nåede jeg jo at få to streger 4+0, men det endte hurtig i en SA. Da jeg skulle ha været 5+0 var mit hcg niveau kun på 5 (og to dage senere på 2), så nåede jo knap nok at være gravid! Så jeg tror faktisk min cyklus nu er tilbage ved det normale på 28 dage.

Er ret sikker på at i går tirsdag for 14 dages (har det været den 2/10?) havde jeg ÆL. Dvs sige jeg igår burde ha haft min mens,
Tog g-test søndag, mandag, tirsdag og igen i morgens, alle negative.
!%¤&/()=&¤# pik og patter, lort"¤/"("(")"=) (undskyld mit sprog).

Synes virkelig det er irriterende ikke at vide om jeg er købt eller solgt.
Har weekend fra i dag og ville så gerne ind og træne røven ud af bukserne, men men men hvis jeg er gravid, øger hård træning risikoen for SA. Argh

For f... da kan mens da ikke bare komme eller, mere passende, de to fine streger på g-testen.
Har lige købt 20 g-tests mere

Undskyld mine frustrationer lige gik ud over jer

Hvad er jeres erfaringer med cyklus efter SA, når SA kom så tidligt som i mit tilfælde?

har desværre ikke noget svar til dig, da jeg ikke selv har prøvet det. men jeg  da for at det snart lykkedes for jer. 

Anmeld

17. oktober 2012

Millea

Åh nej - har lige været ude for det samme.. (3 mdr siden SA)

min cyklus er først lige blevet normal.. Men jeg blødte også i næsten 1 mdr efter SA gik igang.. 

Syntes du skal træne stille og roligt og så lige give det en uge.. VED virkelig godt at man er ved at blive sindssyg, men hold ud.. 

Og så er der jo forresten større chance for at blive gravid kort efter en SA! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.