Hvor mange børn har i været i behandling for at få?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

dola

SecretMe skriver:

Ja...

Det var egentlig derfor at jeg skrev den med "vi prøver stadig"

Men vi skulle ikke bruge hjælp og har en dejlig søn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

(august)

Vi fik vores første gennem ICSI, da min mand har meget får sædceller og dem som er er ret dovne. Nr 2 barn kom helt naturligt 17 mdr efter den første. Vi vil rigtig gerne have en treer også, så nu må vi se om vi kommer ibehandling til den eller om vi også klarer den selv.

Anmeld

19. oktober 2012

Laulund87

dola skriver:

Tja, så vil den jo give et forkert billede af virkeligheden... I videnskabens verden kan man jo ikke bare undlade nogle data..

Herregud det er bare en afstemning på baby.dk der ligger under barnløshedsbehandling

Anmeld

19. oktober 2012

come2

dola skriver:

Men vi skulle ikke bruge hjælp og har en dejlig søn..

Det skal du være glad for

Anmeld

19. oktober 2012

dola

Laulund87 skriver:

Herregud det er bare en afstemning på baby.dk der ligger under barnløshedsbehandling

Tja jeg kigger ikke hvad gruppen hedder, så bare der var en afstemning, sorry at vi er nogen der har nemt ved at få børn og ikke læser hvilke grupper der laver afstemninger...

Anmeld

19. oktober 2012

Faith

Har stemt 1 (tvillinger)

Efterfølgende har vi mod alle odds fået en øko-lillebror.

Anmeld

19. oktober 2012

Laulund87

dola skriver:

Tja jeg kigger ikke hvad gruppen hedder, så bare der var en afstemning, sorry at vi er nogen der har nemt ved at få børn og ikke læser hvilke grupper der laver afstemninger...

Jeg har nemt ved at få børn og er ikke i behandling så det er ikke det det handler om, men tror vi skal lade den ligge her..

Anmeld

19. oktober 2012

dola

Laulund87 skriver:

Jeg har nemt ved at få børn og er ikke i behandling så det er ikke det det handler om, men tror vi skal lade den ligge her..

godt så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.