Skumhuset??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

M&N

Nogle der hr erfaring med at købe madrasser derfra? Vi skal købe en brugt KILI sebra seng og kan se det er billigere at købe fra Skumhuset, men målene er ikke korrekte med den nye model, så er i tvivl om hvor meget ekstra det kan koste.

Er det god kvalitet ? Kom gerne med noget erfaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

lhn89

BabyWish2012 <3 skriver:

Nogle der hr erfaring med at købe madrasser derfra? Vi skal købe en brugt KILI sebra seng og kan se det er billigere at købe fra Skumhuset, men målene er ikke korrekte med den nye model, så er i tvivl om hvor meget ekstra det kan koste.

Er det god kvalitet ? Kom gerne med noget erfaring

Vi har en der fra (god nok til den originale juno) og vi har været rigtigt godt tilfreds med den  Den holder stadig fint formen osv. 

Den passer perfekt mht. størrelsen, i vores seng, men du kan evt. ringe til dem og høre hvad det koster at få lavet den til kili sengen? 

Anmeld

17. oktober 2012

Mummymalle

Jeg fik lavet en madras til kravlegården i ukorrente mål og det kostede ikk ekstra :-). Bare ring derop. De er rigtig søde

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

lhn89 skriver:

Vi har en der fra (god nok til den originale juno) og vi har været rigtigt godt tilfreds med den  Den holder stadig fint formen osv. 

Den passer perfekt mht. størrelsen, i vores seng, men du kan evt. ringe til dem og høre hvad det koster at få lavet den til kili sengen? 

Det var da godt at hører.. Ved du hvor meget portoen er på ca? Jeg bor i Roskilde og det ligger jo i Jylland.

Har skrevet til dem angående mål og vil lige slippe af med 390 kr i alt, dog uden betræk, men det er jo MEGET billigere end at skulle give 1.099 eller 1.199!

Tak for svar! 

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

Mummymalle skriver:

Jeg fik lavet en madras til kravlegården i ukorrente mål og det kostede ikk ekstra :-). Bare ring derop. De er rigtig søde

Det var godt at hører Tak for svar!

Anmeld

18. oktober 2012

lhn89

BabyWish2012 <3 skriver:

Det var da godt at hører.. Ved du hvor meget portoen er på ca? Jeg bor i Roskilde og det ligger jo i Jylland.

Har skrevet til dem angående mål og vil lige slippe af med 390 kr i alt, dog uden betræk, men det er jo MEGET billigere end at skulle give 1.099 eller 1.199!

Tak for svar! 

Jeg ved faktisk ikke hvad porto er - vi bor nemlig ca. 500 meter der fra 

Men ja det er jo MEGET billigere end at købe på denne måde! Hvis vi får brug for en ny køber vi helt sikkert der fra igen 

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

lhn89 skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvad porto er - vi bor nemlig ca. 500 meter der fra 

Men ja det er jo MEGET billigere end at købe på denne måde! Hvis vi får brug for en ny køber vi helt sikkert der fra igen 

Ih, snyd .. - Kan godt forstå, det er mange penge du sparer. Samt man kan vælge farve på betrækket, det er lidt sjovt  

Det er jo i princippet det samme, en koldskumsmadras .. Den der koster 2000 er en naturmadras, fandt jeg ud af, men mon ikke koldskumsmadrassen er fin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.