Vandigt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.799 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

minskat

Hej alle sammen .. Ja undskyld overskriften  

Det er 8-9 dage siden jeg havde min mens , og i går havde jeg vandigt hvidt udflåt, som nærmeste løb ud af mig .. 

Det er vel et tegn på ægløsning ? -  men har taget ÆL test i går og og i dag ( her til morgen) , og begge tests har vist negativ ?? 

Nogle der var erfaringer eller forklaringer på det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Miss Church

malene121 skriver:

Hej alle sammen .. Ja undskyld overskriften  

Det er 8-9 dage siden jeg havde min mens , og i går havde jeg vandigt hvidt udflåt, som nærmeste løb ud af mig .. 

Det er vel et tegn på ægløsning ? -  men har taget ÆL test i går og og i dag ( her til morgen) , og begge tests har vist negativ ?? 

Nogle der var erfaringer eller forklaringer på det ? 

Vandigt udflåd er ikke et tegn på ægløsning. Når man har ægløsning ligner udflådet æggehvide og kan skrækkes meget langt. 

Men der forekommer den type udflåd, som du snakker om, flere gange i løbet af cyklus: 

• Hvidt udflåd: Tykt, hvidt udflåd fra skeden er normalt i begyndelsen og slutningen af din menstuationscyklus. Normalt hvidt udflåd opstår ikke sammen med kløe. Hvis du oplever kløe, kan tykt hvidt udflåd være tegn på en gærsvamp-infektion – især hvis der er tale om tykt eller klumpet osteagtigt udflåd. 
  • Klart og elastisk udflåd: Dette er frugtbart livmoderhalsslim, hivlket betyder, at du har ægløsning
  • Klart og vandigt udflåd: Dette opstår på forskellige tidspunkter i din menstruationscyklus og især være fremtrædende efter motion.

Hentet her

Anmeld

17. oktober 2012

minskat

Tusind tak for det  Det hjalp .. Synes bare tit man hører folk siger noget forskelligt og man man læse forskellige ting på nettet omkring det .. 

Anmeld

17. oktober 2012

Miss Church

malene121 skriver:

Tusind tak for det  Det hjalp .. Synes bare tit man hører folk siger noget forskelligt og man man læse forskellige ting på nettet omkring det .. 

Ja og det er jo også forskelligt hvad man oplever og hvor meget udflåd man producere. Men fertilitetsudflåd, som er det, som ligner æggehvide, giver de bedste betingelser for de små sædceller Når man har det, er det bare at komme igang. Og det virkede for os 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.