Jeg blev da lige nedlagt af migræne i går. Fuldstændig vildt...
Har haft en anfald for et par år siden og ellers aldrig før.
Men i går var jeg på arb. Det begyndte at slørre for øjnene. Jeg slog det hen og tog ud til en borger og doserede medicin. Men hold da op, hvor tog det til. Jeg kunne slet ikke se ell tælle pillerne.
Jeg gik derfra med en træls fornemmelse og jeg havde bestemt mig for, at sige til min chef, at der var nødt til at komme en op og efter-tjekke mig.
Da jeg kom hen til plejehjemmet igen, blev jeg bare dårlig. Jeg kunne slet ikke sige de ord jeg ville, havde kvalme og var helt konfus.
Chefen (som også er ssa) kaldte på min mor (som også arbejder der) og de tog mit blodtryk og puls. Det var tårn-højt. De ringede til lægen og jeg kom derop med det samme.
Mor tog med

Jeg blev straks lagt på en båre og pludselig begyndte min ene hånd at sove. Det bevægede sig op i mit ansigt og tunge. Kunne slet ikke sige noget. Jeg fik et hjertediagram på og de tig BT og P ret tit.
Lægen kom ind til mig jævnligt og en ssa/sygepl. var ved mig næsten hele tiden.
Føj jeg var bange... Troede sgu jeg var ved at få en hjerneblødning pga de manglende ord, jeg ikke kunne få ud.
Men lige pludselig gik det væk i ansigt, tunge og hånd også fik jeg bare mega hovedpine. Jeg kunne slet ikke åbne øjnene. Mor kørte mig hjem og hun fik fat på min mand, da lægen sagde jeg ikke måtte være alene. Jeg så ikke mere af den dag.
Fy for sulen da en omgang.
Var ved lægen i dag og han fastslog, det var migræne. Jeg frygtede en del at det var stress. Jeg fik nogle piller, jeg kunne tage, når de første signaler kom.
Ville bare lige dele det med jer.
Er ikke så bekendt med migræne, men lægen sagde, det var et kraftigt migræne-anfald.
Nogle der har ligt erfaring der??

Kloster
- Der bestemt er i bedring, men også har sovet meget i dag.