Update herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Happiness

Det er et par måneder siden jeg rigtig har været aktiv herinde.

Vi er flyttet i hus i Ølstykke! Det er SÅ skønt at gå fra 55kvm til 130! Og Lukas ELSKER sit nye værelse. 

Lukas er nu snart 15måneder! Har gået siden han var 12 måneder. Og nu løber han næsten altid rundt og er ALLEVEGNE! Men hyggeligt er det, og fedt at se han er så glad!

Han er lige startet isin nye vuggestue i mandags, og idag skal han sove der for første gang... Men han er super glad for det, han ville ikke med hjem igår  Og de siger han bare render rundt og leger,og udforsker alle de andre stuer Så det er bare fedt! 

Jeg skal starte på job igen på mandag, efter 3 ugers "ferie", det bliver nok lidt hårdt, men sådan er det jo. Får jo lige 50-60 minutter til job, hvor det før tog 20min... Men det er det værd!

Nå men til sidst lige "lidt" billeder af min frække lille bisse, som har sin egen vilje, og en sindsygt temperament... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

MortilElias2010

17. oktober 2012

Nessie

Dejligt at høre I nyder jeres nye hus, og han er så glad for sin nye vuggestue

Kan da godt forstå han er glad for sit nye værelse, det ser da skønt ud

Dejlige billeder. Han er jo stadig en skøn unge, nu bare med fuld fart på

Anmeld

19. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Hvor er det dejligt at høre  Og skønt at han bare hygger sig i vuggestuen.

Jeg håber i bliver glade for at bo i Ølstykke Vi er stadig i vildrede om vi skal flytte tilbage til Ølstykke/Stenløse området  ELSKER jo byen, men også så gerne hus og have (og børnevenlige områder).

Anmeld

19. oktober 2012

Happiness

Nessie skriver:

Dejligt at høre I nyder jeres nye hus, og han er så glad for sin nye vuggestue

Kan da godt forstå han er glad for sit nye værelse, det ser da skønt ud

Dejlige billeder. Han er jo stadig en skøn unge, nu bare med fuld fart på

Tak! Ja det er bare skønt! Når vi sidder i stuen, kan han finde på at gå ind på sit værelse og lege derinde. Det havde jeg ikke lige regnet med Der er jo også legetøj i stuen. Men det betyder jo bare at han er tryg og glad for det.

Og ja han er stadig skøn,men nøj et temperament! Glæder mig til han begynder at snakke, så han kan komme ud med det på anden vis Han siger stadig ikke noget som helst... Andet end babylyde som minder lidt om ord

Men de bruger babytegn i vuggeren, og synes allerede han er ved at bruge et af dem. Meget hurtigt! Men det er tegnet for "mere", så mon ikke det er let at lære, når man altid gerne vil have mere mad

Anmeld

19. oktober 2012

Happiness

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er det dejligt at høre  Og skønt at han bare hygger sig i vuggestuen.

Jeg håber i bliver glade for at bo i Ølstykke Vi er stadig i vildrede om vi skal flytte tilbage til Ølstykke/Stenløse området  ELSKER jo byen, men også så gerne hus og have (og børnevenlige områder).

Ja han hygger sig dernede! Dog græd han da jeg gik idag. Men han er jo oså mere bevidst om at moar går og først kommer om nogle timer

Jeg synes I skal flytte hertil Kunne være hyggeligt hvis drengene kunne følges ad i skolen om (mange) år

Er hurtig blevet glad for byen, og der er jo ikke langt til Frederikssund/Hillerød/Roskilde når man skal stille sin shoppelyst

Anmeld

19. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Ja han hygger sig dernede! Dog græd han da jeg gik idag. Men han er jo oså mere bevidst om at moar går og først kommer om nogle timer

Jeg synes I skal flytte hertil Kunne være hyggeligt hvis drengene kunne følges ad i skolen om (mange) år

Er hurtig blevet glad for byen, og der er jo ikke langt til Frederikssund/Hillerød/Roskilde når man skal stille sin shoppelyst

Ja det kan man nok ikke helt undgå! Der er også enkelte dage hvor Benjamin bliver utilfreds når jeg går. Men det er jo heldigvis hurtigt over, og man ved de hygger sig

Hehe ja det kunne bestemt være hyggeligt Og ja det er et dejligt område og byerne ligger meget tæt op ad hinanden. 

Det tager nok lige nogle år før vi finder ud af, hvad vi vil  

Anmeld

20. oktober 2012

Nessie

Happiness skriver:

Tak! Ja det er bare skønt! Når vi sidder i stuen, kan han finde på at gå ind på sit værelse og lege derinde. Det havde jeg ikke lige regnet med Der er jo også legetøj i stuen. Men det betyder jo bare at han er tryg og glad for det.

Og ja han er stadig skøn,men nøj et temperament! Glæder mig til han begynder at snakke, så han kan komme ud med det på anden vis Han siger stadig ikke noget som helst... Andet end babylyde som minder lidt om ord

Men de bruger babytegn i vuggeren, og synes allerede han er ved at bruge et af dem. Meget hurtigt! Men det er tegnet for "mere", så mon ikke det er let at lære, når man altid gerne vil have mere mad

Det er dejligt, jeg synes det er så hyggeligt, når jeg kan høre lyde inde fra hans værelse. Så kan han sidde der i fred og ro og hive alt legetøjet frem, og lege med lige præcis hvad han lige har lyst til

Ak ja, det temperament. Det har Daniel stiadig, han kan blive noget så arrig, hvis tingene ikke lige går efter hans hoved
I starten da han var begyndt at tale, blev han eddikesur på os, når vi ikke forstpd hvad han "klart og tydeligt" fortalte os. Det var helt tydeligt at det var OS det var galt med, han HAVDE jo forklaret sig

Det er da fint de bruger baby-tegn i vuggeren, så skal I også bare lære dem  ej,  det er godt han finder en måde at kommunikere med dem på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.