Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hvor meget mælk drikker en baby på 3 mdr i flaske??
Jeg sidder lige og pumper mælk ud til alberte til i morgen, men ved slet ik hvor meget en baby på 3 mdr drikker pr måltid ca!! Har pumpet 200 ml ud, er det nok? Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Ja hvor meget mælk drikker en baby på 3 mdr i flaske?? Jeg sidder lige og pumper mælk ud til alberte til i morgen, men ved slet ik hvor meget en baby på 3 mdr drikker pr måltid ca!! Har pumpet 200 ml ud, er det nok? Vh stine
Det er forskelligt fra barn til barn, min søn var storspiser og spiste fra han var 2 1/2 måned 3 portioner grød (med lidt frugtmos i) og så 5 flasker dagligt med 265 ml mme
MinBabyOscar <3 skriver: Det er forskelligt fra barn til barn, min søn var storspiser og spiste fra han var 2 1/2 måned 3 portioner grød (med lidt frugtmos i) og så 5 flasker dagligt med 265 ml mme
Tror også alberte er stor spiser, hun er i hvert fald en dejlig lille tyksak!
Så må jeg lige pumpe 2 min mere, så er flasken fuld. Tak for svar! Vh stine
StineW79 skriver: Tror også alberte er stor spiser, hun er i hvert fald en dejlig lille tyksak! Så må jeg lige pumpe 2 min mere, så er flasken fuld. Tak for svar! Vh stine
Ja hellere for meget end for lidt
det var så lidt
vh Sarah
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128