Mila 10 mdr(s billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Laulund87

Wimmie skriver:

Tusinde tak 

Hehe, ja det er lidt sjovt at hun er  sur på huer og handsker 

Hun fandt desværre hurtigt ud af at handskerne kunne komme af ved at bruge tænderne 

Snedig haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Hailiesmom11

hvor er hun skøn

Anmeld

17. oktober 2012

Wimmie

Hailiesmom11 skriver:

hvor er hun skøn

Tak 

Anmeld

17. oktober 2012

Wimmie

Laulund87 skriver:

Snedig haha

Ja det må man sige, hehe 

Anmeld

17. oktober 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Tak 

Jeg vil ikke sige at jeg er helt klar - jeg overvejede at skubbe det en måned, men på den anden side så virker Mila bare  klar; hun er efterhånden ret svær at aktivere i min lillebitte lejlighed 

I det mindste er jeg jo vant til at undvære hende ind imellem til Michael, så det er nok mere tanken om at skulle aflevere hende til "fremmede".
Men jeg tror nu nok at det skal gå - det virker som et dejligt sted. 

Hun skal nok blive rigtig glad for det

Daniel var helt klar til at starte i børnehave, sagde, han, men var ikke helt sikker på at mor var
Det er dog gået meget bedre end forventet

Anmeld

17. oktober 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Hun skal nok blive rigtig glad for det

Daniel var helt klar til at starte i børnehave, sagde, han, men var ikke helt sikker på at mor var
Det er dog gået meget bedre end forventet

Hehe, ja altså Mila elsker andre børn og "kalder" på dem når hun ser dem på gaden :p

Dog er hun også lidt nem at skræmme - hvis et andet barn siger en høj lyd eller kommer for tæt på, så stikker hun i et hyl

Men håber det bare er en vane der går over når hun vænner sig lidt til det 

Anmeld

17. oktober 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Hehe, ja altså Mila elsker andre børn og "kalder" på dem når hun ser dem på gaden :p

Dog er hun også lidt nem at skræmme - hvis et andet barn siger en høj lyd eller kommer for tæt på, så stikker hun i et hyl

Men håber det bare er en vane der går over når hun vænner sig lidt til det 

Det vænner hun sig nok hurtigt til, men der er jo mange lyde blandt alle de andre børn, så håber hun hurtigt lærer at ignorere det

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

Wimmie skriver:

Tak skal du have 

Velbekomme

Anmeld

22. oktober 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Det vænner hun sig nok hurtigt til, men der er jo mange lyde blandt alle de andre børn, så håber hun hurtigt lærer at ignorere det

Jeg er fortrøstningsfuld; havde hende sammen med andre børn i fredags og ikke ét eneste hyl selvom de larmede. Og Michael havde hende til familie-tamtam i weekenden med fætre og kusiner og det havde hun også nydt. 
Så jeg tror det nok skal gå  

Anmeld

22. oktober 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Jeg er fortrøstningsfuld; havde hende sammen med andre børn i fredags og ikke ét eneste hyl selvom de larmede. Og Michael havde hende til familie-tamtam i weekenden med fætre og kusiner og det havde hun også nydt. 
Så jeg tror det nok skal gå  

Det lyder godt, så skal hun nok hurtigt vænne sig til alt det nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.