Kender i ?? - Blooming Bath ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

vitapigen

det ser ikke ud til at der kan være særlig meget vand i??  Men CUTE ser det ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Francisca

morethanperfect skriver:

Kender i det ?
Nogle erfaringer ??

http://www.bloomingbath.dk 

De var på baby og småbørns messen i weekenden.

Den er meget stor den der blomst og fylder godt så babyen kan ikke bruge den særlig længe. en kæmpe skumgummi blomst i velour ligner det

Anmeld

17. oktober 2012

LilleLene

morethanperfect skriver:

Kender i det ?
Nogle erfaringer ??

http://www.bloomingbath.dk 

uuuuh den ser lækker ud

Anmeld

17. oktober 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
jeg synes måske det ser en del upraktisk ud, men jeg kan også bedst lide et alm badekar, det fylder man med vand, pløpper ungen i og man kan gøre den lille ren i alle folder uden problemer og så fisker man ungen op, hælder vandet ud og tørre karret af, Vupti, så har man en ren unge.

Da min søn ikke kunne side selv, tog vi badekaret over på puslebordet for at have ham i en ordentlig højde, så vi ikke stod i en dum stilling for ryggen, har aldrig brugt de der bade stativ forme man lægger ungen på i badekaret, da jeg synes det var ubehageligt at det ikke var mig der styrede hans bevægelser i badekarret.

Men det også bare mig, jeg er ret gammeldags

Anmeld

17. oktober 2012

Laulund87

Jeg synes det er noget fis og har en idé om at den er kold og ubehagelig at ligge i når den er våd Måske som tør er den rar, men ikke som våd og så går idéen jo af.

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Jeg så en inde på facebook hvis baby ikke ku sidde selv , så man kan godt bruge det selvom den ik kan sidde selv.

Oki doki

Anmeld

1. november 2012

metteholme

Hej Alle

Får lige lyst til at skrive en kommentar her, da det er mig der sælger de dejlige blomsterbade:-)  kan læse der er mange forskellige meninger om dem..

Hvis i har nogen spørgsmål er i meget velkommen til at skrive til mig så skal jeg nok svare jer. 

tilbudspris indtil fredag d. 2/11 aften er 249 kr inkl fragt

Normal pris 399kr

Mette 

Bloomingbath

Anmeld

2. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
metteholme skriver:

Hej Alle

Får lige lyst til at skrive en kommentar her, da det er mig der sælger de dejlige blomsterbade:-)  kan læse der er mange forskellige meninger om dem..

Hvis i har nogen spørgsmål er i meget velkommen til at skrive til mig så skal jeg nok svare jer. 

tilbudspris indtil fredag d. 2/11 aften er 249 kr inkl fragt

Normal pris 399kr

Mette 

Bloomingbath

Jeg syntes de er super fine, men står ik lige og mangler desvære! 

Men hvor længe kabaret bruge det? Tænker det ik ser ret stort ud, ska jo passe i en køkkenvask.

Hvordan holder man den ren, mellem alle bladene osv? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.