trænger til luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Anonym trådstarter

Dutte84 skriver:

Altså din X ? Du velkommen til at skrive en besked, hvis du ikke vil fortælle den lange historie her... Det er helt op til dig... Jeg bevare din anonymitet...

ja

det er ikk fordi jeg ikk vil skrive den her
det er bare meget svært at skrive da jeg hele tiden ændre mening og egentlig ikk selv ved hva jeg vil

men her kommer så den lange histore

jeg har kom sammen med min x i ca 2 år. Jeg troed han var den eneste ene, og han betød alt for mig.
Vi havde mange problemer og til sidst var forholdet sådan at vi gik fra hinanden og kom sammen igen mange gange, der sku ingenting til før vi blev meget uvenner.
han slog så op og fandt en anden.
jeg havde meget svært ved at give slip på ham. og græd rigtig meget over ham. Hans kæreste forbød ham så at ha kontakt med mig. så han stoppede kontakten. Han skev en sms hvori der stod at han ikk mere måtte snakke med mig pga hende. og det var så den sidste sms.

kort efter fandt jeg mig så en "trøste kæreste" som så udviklede sig
vi flyttede sammen og havde det fint hvis jeg ska være ærlig tror jeg aldrig jeg har haft dybe følser for ham. Jeg syndes han er en flinker fyr og kan sagtens bo med ham. men har aldrig haft jeg elsker dig helt vildt følser hvis du forstår?
jeg blev så gravid og vi valgte at beholde det jeg har altid gerne villet ha børn og ham jeg er sammen med kunne jo blive den perfekte far  så hvorfor ikke?

et havlt år senere begynte jeg at skrive med min x igen. (som venner)  vi har det rigtig hyggeligt når vi skriver sammen. vi kan sagtens side til langt ud på natten og skrive over msn

jeg har så prøvet at aceptere at jeg aldrig vil få noget med ham igen. men jeg kan bare ikk rigtig komme over ham

så for et par uger siden slår han kæreste op med ham, og jeg kan mærke at jeg faktisk blir rigtig glad. desvære fandt en anden samme dag

i går fortalte jeg ham så at jeg stadig elsker ham og har planer om at flytte fra ham jeg nu er sammen med. hans reaktion var at det var dejligt at vide efter så mange år. da jeg spurgte ham om vi nogensinde ville ha en cance igen var svaret : det vil jeg ikke udelukke men kan aldrig planlægge kærlighed.

alt detter er over 3 år

nu er det jo så at jeg ikk kan finde ud af hva jeg skal.
er han bare en player der holder sine kort åbne ?
er det helt hen i veret at forlade ham eg bor med, som jo er en fin fyr.
er det total ånsvagt af mig at tænke på min x?

jeg har jo prøvet at komme mig over ham men efter 3 år tror jeg bare aldrig jeg finder en jeg elsker li så meget som jge gør ved ham

der var min histore. en del rodet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Mira0911

Anonym skriver:

ja

det er ikk fordi jeg ikk vil skrive den her
det er bare meget svært at skrive da jeg hele tiden ændre mening og egentlig ikk selv ved hva jeg vil

men her kommer så den lange histore

jeg har kom sammen med min x i ca 2 år. Jeg troed han var den eneste ene, og han betød alt for mig.
Vi havde mange problemer og til sidst var forholdet sådan at vi gik fra hinanden og kom sammen igen mange gange, der sku ingenting til før vi blev meget uvenner.
han slog så op og fandt en anden.
jeg havde meget svært ved at give slip på ham. og græd rigtig meget over ham. Hans kæreste forbød ham så at ha kontakt med mig. så han stoppede kontakten. Han skev en sms hvori der stod at han ikk mere måtte snakke med mig pga hende. og det var så den sidste sms.

kort efter fandt jeg mig så en "trøste kæreste" som så udviklede sig
vi flyttede sammen og havde det fint hvis jeg ska være ærlig tror jeg aldrig jeg har haft dybe følser for ham. Jeg syndes han er en flinker fyr og kan sagtens bo med ham. men har aldrig haft jeg elsker dig helt vildt følser hvis du forstår?
jeg blev så gravid og vi valgte at beholde det jeg har altid gerne villet ha børn og ham jeg er sammen med kunne jo blive den perfekte far  så hvorfor ikke?

et havlt år senere begynte jeg at skrive med min x igen. (som venner)  vi har det rigtig hyggeligt når vi skriver sammen. vi kan sagtens side til langt ud på natten og skrive over msn

jeg har så prøvet at aceptere at jeg aldrig vil få noget med ham igen. men jeg kan bare ikk rigtig komme over ham

så for et par uger siden slår han kæreste op med ham, og jeg kan mærke at jeg faktisk blir rigtig glad. desvære fandt en anden samme dag

i går fortalte jeg ham så at jeg stadig elsker ham og har planer om at flytte fra ham jeg nu er sammen med. hans reaktion var at det var dejligt at vide efter så mange år. da jeg spurgte ham om vi nogensinde ville ha en cance igen var svaret : det vil jeg ikke udelukke men kan aldrig planlægge kærlighed.

alt detter er over 3 år

nu er det jo så at jeg ikk kan finde ud af hva jeg skal.
er han bare en player der holder sine kort åbne ?
er det helt hen i veret at forlade ham eg bor med, som jo er en fin fyr.
er det total ånsvagt af mig at tænke på min x?

jeg har jo prøvet at komme mig over ham men efter 3 år tror jeg bare aldrig jeg finder en jeg elsker li så meget som jge gør ved ham

der var min histore. en del rodet.

Du skal hvert fald være sikker på at det ikke er udnyttels eller hvad nu kalder det hvis i finder sammen....

Anmeld

28. maj 2009

Anonym trådstarter

Dutte84 skriver:

Du skal hvert fald være sikker på at det ikke er udnyttels eller hvad nu kalder det hvis i finder sammen....

jah det er rigtigt

men ved ikk lii hvordan jeg ska finde ud af hva der foregår i hans hoved .

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Anonym skriver:

jah det er rigtigt

men ved ikk lii hvordan jeg ska finde ud af hva der foregår i hans hoved .

Måske prøve at snakke med ham om det ? 

Anmeld

28. maj 2009

Anonym trådstarter

Dutte84 skriver:

Måske prøve at snakke med ham om det ? 

jah det gjorde jeg jo lidt i går

men jeg finder nok ud af det

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Anonym skriver:

jah det gjorde jeg jo lidt i går

men jeg finder nok ud af det

Ja lad os håbe det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.