Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i kære hjælpsomme mennesker Jeg har de sidste par dage begyndt at, få små bølger af mens. lign smerter hen over dagen .. De var i få sekunder, og er ret sikker på at det ikke er mens der på vej (har laaaaange cyklus).Jeg er begyndt og tænke på om det kan være crinonens skyld ?? Men håber jo lidt at det tidlige tegn på graviditet .. Er der nogle der ude der ved noget om det ?? Kan være nogle der har haft mens. lign. smerter uden det endt i graviditet ?? Eller kun har oplevet smerterne når de var gravide?? Jeg kan ikke læse på crinonens bivirkninger at, det skulle give denne bivirkning Rigtig god aften til jer alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan altså godt være Crinonen der driller.Problemet ved at være i behandling, er at man får så mange hormoner, så man kan slet ikke stole på kroppens signaler.
Håber selvfølgelig for dig at du har det sådan, fordi der er en lille én der er ved at bore sig godt på plads i livmoderen
Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen:
For din egen skyld - lad være med at analysere så meget over alle de små signaler din krop sender dig. Det er helt vildt så meget hjernen kan manipulere kroppen. Jeg mærkede SÅ mange ting som jeg aldrig havde mærket før, alle de gange jeg havde fået lagt æg op. Og det var ren og skær indbildning.
For mig var det en stor hjælp at lade være med at lægge alle mulige tegn i de små signaler, men i stedet prøve at ignorere dem og leve mit liv som jeg plejede. Men jeg ved godt at det er meget svært.
Held og lykke.
modesty skriver: Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen: For din egen skyld - lad være med at analysere så meget over alle de små signaler din krop sender dig. Det er helt vildt så meget hjernen kan manipulere kroppen. Jeg mærkede SÅ mange ting som jeg aldrig havde mærket før, alle de gange jeg havde fået lagt æg op. Og det var ren og skær indbildning. For mig var det en stor hjælp at lade være med at lægge alle mulige tegn i de små signaler, men i stedet prøve at ignorere dem og leve mit liv som jeg plejede. Men jeg ved godt at det er meget svært. Held og lykke.
Nessie skriver: Det kan altså godt være Crinonen der driller.Problemet ved at være i behandling, er at man får så mange hormoner, så man kan slet ikke stole på kroppens signaler. Håber selvfølgelig for dig at du har det sådan, fordi der er en lille én der er ved at bore sig godt på plads i livmoderen
Viventerdig skriver: Hej i kære hjælpsomme mennesker Jeg har de sidste par dage begyndt at, få små bølger af mens. lign smerter hen over dagen .. De var i få sekunder, og er ret sikker på at det ikke er mens der på vej (har laaaaange cyklus).Jeg er begyndt og tænke på om det kan være crinonens skyld ?? Men håber jo lidt at det tidlige tegn på graviditet .. Er der nogle der ude der ved noget om det ?? Kan være nogle der har haft mens. lign. smerter uden det endt i graviditet ?? Eller kun har oplevet smerterne når de var gravide?? Jeg kan ikke læse på crinonens bivirkninger at, det skulle give denne bivirkning Rigtig god aften til jer alle
Tjah mit indlæg kan ikke give noget svar - men da jeg Fik crinone havde jeg menssmerter - men det havde jeg også i dem cyklus hvor jeg blev gravid .. For dig
Viventerdig skriver: Ja, men håber sådan det ikk er den der driller ... mange gange tak .. Vi krydser og krydser der ud af herhjemme ... Har taget fri fredag, i tilfælde af det er et negativt svar .. Så vil jeg ikke side på job og tude !! Forbereder mig på det værste, men håber på det bedste
Ja, men håber sådan det ikk er den der driller ... mange gange tak .. Vi krydser og krydser der ud af herhjemme ... Har taget fri fredag, i tilfælde af det er et negativt svar .. Så vil jeg ikke side på job og tude !! Forbereder mig på det værste, men håber på det bedste
Det kan jeg godt forstå.
Jeg har heller aldrig været på arbejde de dage jeg har fået taget BP / skullet teste
Hej..
Jeg fik mens. smerter på en måde jeg aldrig har prøvet det før i mandags, jeg skal også have taget BP fredag, så jeg ringede ud på klinikken, og sygeplejersken derude sagde at, det kunne være en bivirkning af crinone gelen, være tidlige graviditets tegn eller min mens. der var på vej.. Så to for og en imod. (Jeg begyndte desværre at bløde senere på dagen )
Jeg alt hvad jeg kan for jer, held og lykke
Nessie skriver: Det kan jeg godt forstå. Jeg har heller aldrig været på arbejde de dage jeg har fået taget BP / skullet teste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128