Hjælp til planlægning af surprise party..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.303 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej alle kvinder. 

Jeg er anonym, da det jo er et surprise party det omhandler, så skal helst ikke blive "opdaget".... 

Min kæreste fylder 30 til December, jeg vil derfor gerne lave et lille surprise for ham, da han ikke regner med noget, han har ikke holdt fødselsdag som sådan i mange år da det ikke siger ham noget! - Men jeg syntes han fortjener en lille surprise nu når han bliver 30.. 

Jeg har overvejet at leje vores festlokale her i boligforeningen, der er plads til 40 folk så det er rigeligt, men det koster så 1100,- for et døgn.. 

Jeg tænker noget med at folk hver især kan medbringe drikkelse / evt. en ret hver så der bliver noget buffet agtigt? - Men kan man godt tillade sig det?? 

Det er jo ikke fordi vi svømmer i penge og vil jo gerne købe en god fødselsdagsgave til ham også? 

Nogen der ligger inde med ideer, forslag eller ændringer til sådan et surprise party? Og hvordan med invitationer osv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Ayasmor

Der er ikke lige mulighed for at skrive anonym, så vil bede dig skrive en privat besked til mig (jeg skal selvfølgelig nok holde dig anonym). Jeg er nemlig ved at hjælpe en pt. med at planlægge surprise, men af somme grund som du ikke interesseret i at skrive info herinde uden anonymitet

Mvh. Sara

Anmeld

16. oktober 2012

Nessie

Jeg synes da godt at du kan spørge folk om at tage noget med. De fleste ved vel at I ikke har så mange penge, og det kan jo så bare være gaven at de bidrager til festen.

Jeg holdt et lille surprise party for min mand i foråret, og jeg lavede en lukket, hemmelig gruppe på facebook, hvor vi alle kunne kommunikere uden at han opdagede det

Jeg bestilte bare mad udefra og købte vin, øl og sodavand, men det løber hurtigt op.

God fest til jer

Anmeld

16. oktober 2012

UnderCover37

Jeg synes du skal droppe ideen om forsamlingshus hvis det er muligt og bruge de 1100 på at lave noget nemt fx kartoffelsalat og frikadeller istedet.

Det bliver hurtigt dyrt for folk hvis de både skal lave en ret til ca X antal personer plus give en gave til din kæreste...

Da min mand blev 30 arrangerede jeg det herhjemme og jeg lavede netop kartoffelsalat og frikadeller og en steg.
Drikkevarer købte jeg i tyskland (øl, vand, vin) og hvis folk ville ha' spiritus måtte de selv medbringe.

Vi var ca 30 mennesker, stole/borde havde jeg lånt og venner hjalp med at få ham ud af huset plus gøre klar herhjemme...

Jeg tror faktisk ikke jeg brugte meget mere end omkring de 1100 du snakker om at ville leje lokale for på både mad og drikke

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Hej alle kvinder. 

Jeg er anonym, da det jo er et surprise party det omhandler, så skal helst ikke blive "opdaget".... 

Min kæreste fylder 30 til December, jeg vil derfor gerne lave et lille surprise for ham, da han ikke regner med noget, han har ikke holdt fødselsdag som sådan i mange år da det ikke siger ham noget! - Men jeg syntes han fortjener en lille surprise nu når han bliver 30.. 

Jeg har overvejet at leje vores festlokale her i boligforeningen, der er plads til 40 folk så det er rigeligt, men det koster så 1100,- for et døgn.. 

Jeg tænker noget med at folk hver især kan medbringe drikkelse / evt. en ret hver så der bliver noget buffet agtigt? - Men kan man godt tillade sig det?? 

Det er jo ikke fordi vi svømmer i penge og vil jo gerne købe en god fødselsdagsgave til ham også? 

Nogen der ligger inde med ideer, forslag eller ændringer til sådan et surprise party? Og hvordan med invitationer osv? 

Jeg ville gerne medbringe noget, hvis det var mig, men det ville være i stedet for en gave, og det skal du gøre op med dig selv, om du synes er ok...

Er der slet ikke mulighed for, at l kan være hjemme, eller evt holde det hos en af jeres forældre? Så sparer du omkostninger til leje af lokale

Min kæreste og en kammerat holdte kæmpe 30 års fødselsdag og i den forbindelse lavede vi salat og bad folk om at komme med kød til grillen.., det er selvfølelig lidt sværer til december, men hvis der kunne stå en grill under et halvtag, kunne det måske være en mulighed?

Rigtig god fornøjelse ligemeget hvad det ender med

Anmeld

16. oktober 2012

TaAsJu

Vi har også vært til 30 års fødselsdag hvor vores kammerat ikke vidste det og vi tog mad med i stedet for en gave.. Det havde hans kæreste skrevet i invitation.. Og vi havde den fedeste fest.. Så jeg syntes godt du kan tillade dig det.. Men så skal maden jo være i stedet for en gave syntes jeg... Som en anden skriver så det med en lukket facebook gruppe.. der kan alt hemmelig komnikation forgå.. God fornøjelse..

Anmeld

16. oktober 2012

TR

Anonym skriver:

Hej alle kvinder. 

Jeg holdt et for min kæreste sidste år , på den her tid.. 

Der gjorde jeg således:

- Inviteret folk via face og mobil

- Lavede maden selv med hjælp fra min mor, svigermor , søster og mormor.

- Jeg gav de første 3- 6 kasser øl og ellers sku folk selv have med

- musik blev via et anlæg (vi selv havde) 

- festen blev holdt i et fest lokal , hvor mine forældRe bor. 

Må ærligt indrømme, at det var først og sidste gang , jeg vil gør det på den måde!! 

- man stressede rungt , fordi man ikke have personale til maden og med hensyn til musikken , blev der skiftet hele tiden .. ;/ 

Men man lærer jo altid af noget, man holder til næste gang .. 

Alt i alt rigtig god fest 

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg synes da godt at du kan spørge folk om at tage noget med. De fleste ved vel at I ikke har så mange penge, og det kan jo så bare være gaven at de bidrager til festen.

Jeg holdt et lille surprise party for min mand i foråret, og jeg lavede en lukket, hemmelig gruppe på facebook, hvor vi alle kunne kommunikere uden at han opdagede det

Jeg bestilte bare mad udefra og købte vin, øl og sodavand, men det løber hurtigt op.

God fest til jer

Tak for svar.. :-) 

Jeg tror desværre jeg er nød til at ringe rundt, der er en del af de folk jeg vil invitere som ikke har facebook, så det bliver lidt svært..

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Jeg holdt et for min kæreste sidste år , på den her tid.. 

Der gjorde jeg således:

- Inviteret folk via face og mobil

- Lavede maden selv med hjælp fra min mor, svigermor , søster og mormor.

- Jeg gav de første 3- 6 kasser øl og ellers sku folk selv have med

- musik blev via et anlæg (vi selv havde) 

- festen blev holdt i et fest lokal , hvor mine forældRe bor. 

Må ærligt indrømme, at det var først og sidste gang , jeg vil gør det på den måde!! 

- man stressede rungt , fordi man ikke have personale til maden og med hensyn til musikken , blev der skiftet hele tiden .. ;/ 

Men man lærer jo altid af noget, man holder til næste gang .. 

Alt i alt rigtig god fest 

Er sikker på det kan være stressende også derfor jeg vil alliere mig med de nærmeste så vi er fælles om det. :-)

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

TaAsJu skriver:

Vi har også vært til 30 års fødselsdag hvor vores kammerat ikke vidste det og vi tog mad med i stedet for en gave.. Det havde hans kæreste skrevet i invitation.. Og vi havde den fedeste fest.. Så jeg syntes godt du kan tillade dig det.. Men så skal maden jo være i stedet for en gave syntes jeg... Som en anden skriver så det med en lukket facebook gruppe.. der kan alt hemmelig komnikation forgå.. God fornøjelse..

Havde også tænkt mig at skrive at de istedet for gave skulle medbringe mad/drikkelse.. 

Som skrevet til en anden, er facebook en mulighed, men ikke for alle, da de ikke alle sammen har facebook

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.