Anonym skriver:
Hej alle kvinder. 
Jeg er anonym, da det jo er et surprise party det omhandler, så skal helst ikke blive "opdaget".... 
Min kæreste fylder 30 til December, jeg vil derfor gerne lave et lille surprise for ham, da han ikke regner med noget, han har ikke holdt fødselsdag som sådan i mange år da det ikke siger ham noget! - Men jeg syntes han fortjener en lille surprise nu når han bliver 30.. 
Jeg har overvejet at leje vores festlokale her i boligforeningen, der er plads til 40 folk så det er rigeligt, men det koster så 1100,- for et døgn.. 
Jeg tænker noget med at folk hver især kan medbringe drikkelse / evt. en ret hver så der bliver noget buffet agtigt? - Men kan man godt tillade sig det?? 
Det er jo ikke fordi vi svømmer i penge og vil jo gerne købe en god fødselsdagsgave til ham også? 
Nogen der ligger inde med ideer, forslag eller ændringer til sådan et surprise party? Og hvordan med invitationer osv? 
Jeg holdt et for min kæreste sidste år , på den her tid..
Der gjorde jeg således:
- Inviteret folk via face og mobil
- Lavede maden selv med hjælp fra min mor, svigermor , søster og mormor.
- Jeg gav de første 3- 6 kasser øl og ellers sku folk selv have med
- musik blev via et anlæg (vi selv havde)
- festen blev holdt i et fest lokal , hvor mine forældRe bor.
Må ærligt indrømme, at det var først og sidste gang , jeg vil gør det på den måde!!
- man stressede rungt , fordi man ikke have personale til maden og med hensyn til musikken , blev der skiftet hele tiden .. ;/
Men man lærer jo altid af noget, man holder til næste gang ..
Alt i alt rigtig god fest