Hvornår begyndte i at date igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Der findes mange forskellige typer på nettet  

det handler om at sortere lortet fra

ha ha ja lige præcist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig - hvornår begyndte I at date igen efter I blev alene?

Jeg tror jeg er ved at være klar til det - dog ikke noget meget seriøst men bare at komme lidt ud og se hvad der kunne ske

Men altså hvor er det så lige man finder de her fyre? Der er jo så mange datingsider men ved ikke hvor meget jeg har lyst til at have mit billed sådan et sted (har prøvet det en gang før og der var folk der begyndte at genkende mig i byen og det syns jeg faktisk ikke var så fedt)

en måned efter fandtjeg en sød fyr som jeg ofte "så"..

3 måneder efter brydet med min datters bio far fandt jeg mit kommende barns far . 

dating sider behøver du jo ikke lægge billed ud, bare skriv i teksen til profilen at de må bede dig "personligt" om det  

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

en måned efter fandtjeg en sød fyr som jeg ofte "så"..

3 måneder efter brydet med min datters bio far fandt jeg mit kommende barns far . 

dating sider behøver du jo ikke lægge billed ud, bare skriv i teksen til profilen at de må bede dig "personligt" om det  

men gør de det tror du? Spørg måske fordi jeg selv kun ville kigge på profiler med billed (jep dobbeltmoralsk )

Anmeld

16. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

men gør de det tror du? Spørg måske fordi jeg selv kun ville kigge på profiler med billed (jep dobbeltmoralsk )

tror jeg ville sætte et billed ind som var sløret, med teksten, "skriv hvis du vil se tydelig"

det lokker og pirre deres nysgerrighed  

men jeg mødte min mand på J-dag da jeg var gravid, til en fest sammen med en veninde, som introducerede os.. så man kan også finde drømme manden andre steder  

Anmeld

16. oktober 2012

lucas<3

jeg er os single og vil helst finde en der ikke er fra nette pga en grim oplevelse jeg havde..

men det kan være jeg kommer på en datingside men ikke nu, for tanken sidder stadig om det samme sker igen..

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

lucas<3 skriver:

jeg er os single og vil helst finde en der ikke er fra nette pga en grim oplevelse jeg havde..

men det kan være jeg kommer på en datingside men ikke nu, for tanken sidder stadig om det samme sker igen..

hvor vil du så finde ham

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

tror jeg ville sætte et billed ind som var sløret, med teksten, "skriv hvis du vil se tydelig"

det lokker og pirre deres nysgerrighed  

men jeg mødte min mand på J-dag da jeg var gravid, til en fest sammen med en veninde, som introducerede os.. så man kan også finde drømme manden andre steder  

god ide og tillykke med du har fundet manden

Anmeld

16. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

god ide og tillykke med du har fundet manden

tak  

og god jagt !!  

Anmeld

16. oktober 2012

lucas<3

Anonym skriver:

hvor vil du så finde ham

ja godt spørgsmål, de hænger ikke på træerne desværrer..

men det ender nok med jeg prøver det engang..

har sagt at jeg skal være nonne..   bliver bare lidt svært..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.