hvor køber jeg clearblue fysisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.658 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

naomi

hvilke butikker sælger clearblue? vil gerne købe en til testning i morgen nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

M&N

naomi skriver:

hvilke butikker sælger clearblue? vil gerne købe en til testning i morgen nemlig

Matas og apoteket har dem

Anmeld

16. oktober 2012

KittyCatta

Føtex og de koster 45 kr. på tilbud

Anmeld

16. oktober 2012

FruHolm <3

naomi skriver:

Føtex og billa sælger dem også

Anmeld

16. oktober 2012

naomi

var på apoteket i dag og de havde dem ikke så je må en tur i føtex tak for hjælpen

Anmeld

16. oktober 2012

come2

naomi skriver:

jeg købte på apoteket

Anmeld

16. oktober 2012

naomi

Sikke da en kamp for at få købt de tests.. Tog jo i føtex men der solgte de overhovedet ikke clearblue så tog i bilka og der havde de lige to tilbage til 44 kr/stk. SÅ HAPS HAPS.. Nu er jeg klar til at smugteste i morgen

Anmeld

16. oktober 2012

Mink

naomi skriver:

Sikke da en kamp for at få købt de tests.. Tog jo i føtex men der solgte de overhovedet ikke clearblue så tog i bilka og der havde de lige to tilbage til 44 kr/stk. SÅ HAPS HAPS.. Nu er jeg klar til at smugteste i morgen

Anmeld

16. oktober 2012

naomi

Akmese skriver:

Taaaaak

Anmeld

16. oktober 2012

fresia

Profilbillede for fresia
naomi skriver:

for at den er der for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.