Navneliste - hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

kriknu

Mig og manden sidder så småt og laver navneliste lige nu selvom der endnu ikke er gevinst! 

Men vi har et lille problem .. hvordan sørger vi lige for at den ikke bliver væk! At gemme den på min computer ville være det rene selvmord for jeg har det med at slette ALT på min computer hver Søndag. - og hvis jeg nu ikke lige har fået lagt listen over på en ekstern harddisk så er den væk.

(Jeg går rimelig meget op i orden, og har kun det allermest nødvendige på min computer)

At skrive den på et stykke papir ville nok heller ikke gå specielt godt,  for ligger den nu et eller andet sted og flyder og vi får gæster så ryger den ud.. 

Er der en eller anden hjemmeside hvor man kan skrive en eller sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Lotus86

Kan du ikke bare ligge sedlen i din pung eller din kalender? Så behøver du vel ikke smide den ud hvis der kommer gæster? Ellers så send en mail til dig selv med listen.

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

Lotus86 skriver:

Kan du ikke bare ligge sedlen i din pung eller din kalender? Så behøver du vel ikke smide den ud hvis der kommer gæster? Ellers så send en mail til dig selv med listen.

Anmeld

16. oktober 2012

kriknu

Lotus86 skriver:

Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det! 

Anmeld

16. oktober 2012

LMX

kriknu skriver:

Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det! 

Kvinder der prøver på at blive gravide de tænker oftest ikke rationelt

Min liste ligger i min sengebordsskuffe. Der er maaaange spændende navne synes jeg. Min kæreste hader dem alle

Anmeld

16. oktober 2012

kriknu

LMX skriver:

Kvinder der prøver på at blive gravide de tænker oftest ikke rationelt

Min liste ligger i min sengebordsskuffe. Der er maaaange spændende navne synes jeg. Min kæreste hader dem alle

Herhjemme bliver stortset alle navne jeg foreslår "dræbt" med det samme, vi har 2 drengenavne og muligvis 1 pigenavn men det ved jeg ikke hvad jeg skal synes om 

Anmeld

16. oktober 2012

LMX

kriknu skriver:

Herhjemme bliver stortset alle navne jeg foreslår "dræbt" med det samme, vi har 2 drengenavne og muligvis 1 pigenavn men det ved jeg ikke hvad jeg skal synes om 

Jeg kender det ALT for godt. Vi er også dybt uenige. Jeg er til ualmindelige navne som kun sjældent bliver brugt og han er til almindelige navne som alle ligger på toplisterne.

Her bliver alt hvad jeg siger også "nedgjort"  Men jeg tager det nu meget roligt. Jeg tror jeg bruger en smule kvindelig list og får ham overtalt til noget som i hans øre er liiidt farligt

Vi venter en pige.. Drengenavnet var vi ellers enige om.

Anmeld

16. oktober 2012

kriknu

LMX skriver:

Jeg kender det ALT for godt. Vi er også dybt uenige. Jeg er til ualmindelige navne som kun sjældent bliver brugt og han er til almindelige navne som alle ligger på toplisterne.

Her bliver alt hvad jeg siger også "nedgjort"  Men jeg tager det nu meget roligt. Jeg tror jeg bruger en smule kvindelig list og får ham overtalt til noget som i hans øre er liiidt farligt

Vi venter en pige.. Drengenavnet var vi ellers enige om.

Hvorfor hører man aldrig om nogen der bare har fuldstændig samme smag når det kommer til navne 

Vi er begge to ret enige om Leon eller Willum til en dreng - men et eneste lille pige navn det kan vi bare ikke finde ud af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.