Anbefal en god stol at amme/gi flaske i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.746 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

LMX

Hej skønne kvinder.....

Jeg søger efter en virkelig god stol til at amme/gi flaske i. Kan I anbefale en?

Jeg mener at kunne huske at det er en fordel hvis man kan få benene lidt op under sig, så evt noget med en fodskammel eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Team Putte

LMX skriver:

Hej skønne kvinder.....

Jeg søger efter en virkelig god stol til at amme/gi flaske i. Kan I anbefale en?

Jeg mener at kunne huske at det er en fordel hvis man kan få benene lidt op under sig, så evt noget med en fodskammel eller lign.

Nu er der ik skammel med eller noget.. Men vi har en gyngestol og den har virkelig været pengene værd! Den er god at sidde i, med ammepude under får du bebs i rigti højde, når bebs er virkelig pyller/ked/hysterisk virker den som terapi både for mor og bebs uden man får lange arme fordi man er nød til at gå frem og tilbage og vugge bebs 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. oktober 2012

LMX

Team Putte skriver:

Nu er der ik skammel med eller noget.. Men vi har en gyngestol og den har virkelig været pengene værd! Den er god at sidde i, med ammepude under får du bebs i rigti højde, når bebs er virkelig pyller/ked/hysterisk virker den som terapi både for mor og bebs uden man får lange arme fordi man er nød til at gå frem og tilbage og vugge bebs 

Årh den er mega flot.

Jeg havde dog lidt noget mere "flyder agtigt" i tankerne. Hvis du forstår. Lænestolsagtigt måske?

Anmeld

16. oktober 2012

Team Putte

LMX skriver:

Årh den er mega flot.

Jeg havde dog lidt noget mere "flyder agtigt" i tankerne. Hvis du forstår. Lænestolsagtigt måske?

Jah men ville lige dele den alligevel Vi har døjet med aften-kolik så der har den været guld værd i de 4-5 timer hver aften med konstant skrigeri.. Vi har ingen lænestole så den kan jeg jo ik dele

Anmeld

16. oktober 2012

LMX

Team Putte skriver:

Jah men ville lige dele den alligevel Vi har døjet med aften-kolik så der har den været guld værd i de 4-5 timer hver aften med konstant skrigeri.. Vi har ingen lænestole så den kan jeg jo ik dele

Vi satser på at baby ikke får kolik  tihi.. ellers klarer vi også det..

Tak for buddet. Stolen er ihvertfald flot

Anmeld

16. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Team Putte skriver:

Hvor er den fra ? Leder nemlig selv efter en gyngestol, men syntes ikke jeg kan finde en jeg sådan lige syntes helt vildt om 

Anmeld

16. oktober 2012

Team Putte

LilleNyPåVej skriver:

Hvor er den fra ? Leder nemlig selv efter en gyngestol, men syntes ikke jeg kan finde en jeg sådan lige syntes helt vildt om 

Uh den er købt privat så det kan jeg ik svare på.. Det er en gammel stol der er fikset op med hvid maling og nyt stof, så meget kan jeg ihvertfald se mig frem til

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

LMX skriver:

Hej skønne kvinder.....

Ammestol.dk laver helt fantastiske stole. Prøvede selv en under Babymessen. Deres stole + skammel koster 2500 (hvertfald den jeg sad i) og tro mig - DE VAR HELT FANTASTISKE!!! Så hvis man har pengene, så ville jeg helt klart anbefale sig at anskaffe sig en.

Anmeld

16. oktober 2012

LMX

BabyWish2012 <3 skriver:

Ammestol.dk laver helt fantastiske stole. Prøvede selv en under Babymessen. Deres stole + skammel koster 2500 (hvertfald den jeg sad i) og tro mig - DE VAR HELT FANTASTISKE!!! Så hvis man har pengene, så ville jeg helt klart anbefale sig at anskaffe sig en.

Orw hvor smart.. Den side tjekker jeg lige ud. TAK

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

LMX skriver:

Orw hvor smart.. Den side tjekker jeg lige ud. TAK

Det synes jeg du skal! De var helt fantastiske og havde lommer til fjernbetjening og alt det du skal bruge til baby! Har aldrig prøvet at sidde i noget mere fantastisk end disse! Hvis vi havde plads havde jeg helt klart købt en! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.