Sex & Sterilisation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.820 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

fam.4xc

Nogen der ved hvor længe efter manden har fået lavet dette indgreb før man må/kan ha sex igen ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

ekzunz

Fandt dette på Netdoktor:

Du skal i øvrigt holde dig fra hårdt fysisk arbejde og voldsom sport den første uges tid. Samleje og onani i samme periode står også på ”forbudt-listen”.

Anmeld

28. maj 2009

ivfmarie

Der skal under alle omstændigheder foretages en ny sædanalyse inden der dyrkes ubeskyttet sex - det er nemlig ikke altid at det er det rigtige sted der bliver lukket af!
Faktisk mener jeg at man anbefaler sikker sex i 3 måneder, og så en sædanalyse.
De små bisser kan holde sig længe i "rørsystemet", og selvom der er lukket for det "varme vand", så der kan faktisk der følge leve-(og befrugtnings)dygtige sædceller med ud ved ejakulering i ret lang tid!.

Marie

Anmeld

28. maj 2009

karina1980

mener det er en uge de ihvertfald ikke må, hvilket hvis komme meget naturligt, da de første par dage vist gør lidt ondt,

men modsat kvinder så er det jo ikke sikkert at der er lukket af med det samme,

ved da jeg blev sterreliseret gik der næsten 14 dage før lysten overhovedet var der, men havde kun ondt de første 3-4 dage efter

Anmeld

28. maj 2009

lonemus

Nogen der ved hvor længe efter manden har fået lavet dette indgreb før man må/kan ha sex igen ???

Min bror har lige fået lavet det, og han må ikke have ubeskyttet sex de næste 3 mdr.
Om 3 mdr. skal han op og aflevere en ny prøve, som altså skal tjekkes først.

MIn mand overvejer samme indgreb - har din lige fået det gjort??
MIn bror sagde det tog 10 minutter, så var han ude igen. Han kunne intet mærke, men timerne efter gik han sjovt og var lidt hævet 

Anmeld

28. maj 2009

Pia.

Min exmand fik det fortaget efter vi fik nummer 3 ... den første uge skal man holde sig nogen lunde i ro, du må gerne gå på arbejde, men ikke hårdt fysisk arbejde og ingen sex i en uge... der efter skal man bruge kondom de første 3 mdr.... Efter 3 mdr skal man op og testes via en sædprøve...

Knus Pia.

Anmeld

28. maj 2009

fam.4xc

lonemus skriver:

Min bror har lige fået lavet det, og han må ikke have ubeskyttet sex de næste 3 mdr.
Om 3 mdr. skal han op og aflevere en ny prøve, som altså skal tjekkes først.

MIn mand overvejer samme indgreb - har din lige fået det gjort??
MIn bror sagde det tog 10 minutter, så var han ude igen. Han kunne intet mærke, men timerne efter gik han sjovt og var lidt hævet 

Claes skal den 10 juni... jeg er helt med på den med de 3 mdr.. men vi skal på ferie den 20 juni og frygtede lige en ferie uden sex

Han skal en onsdag og er sikker på han skal jobbe dagen efter... lad os nu se om han ik blir klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.