Hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Min dreng har været vågn i 3 en halv time og er først faldet i søvn for en time siden.. Og skal vække ham her om 10 min ellers når han ikke i dp og mig på arbejde.. 

Havde i meldt jer syg eller vækket et træt barn? Ved ikke hvorfor han har været vågen men han har bare grædt pg grædt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Bebsen

Jeg havde meldt syg

Anmeld

16. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

Min dreng har været vågn i 3 en halv time og er først faldet i søvn for en time siden.. Og skal vække ham her om 10 min ellers når han ikke i dp og mig på arbejde.. 

Havde i meldt jer syg eller vækket et træt barn? Ved ikke hvorfor han har været vågen men han har bare grædt pg grædt

Jeg havde også meldt mig syg

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Jeg havde meldt syg

Det er os bare øv.. Det er et nyt arbejde.. Har været der i en månede 

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

naomi skriver:

Jeg havde også meldt mig syg

Hm ja okay. Det er et nyt arbejde så det er jo altid lidt træls.. Og i går sad jeg og snakkede om at Man blev helt misundelig når alle havde ferie.. Så de tror sikkert ikke på mig

Anmeld

16. oktober 2012

L&V

Jeg havde vækket barnet og mon ikke hvis han er træt han så kan få en lur i dagplejen.. man melder sig kun syg hvis man er syg efter min mening

Anmeld

16. oktober 2012

TaAsJu

Havde også vækket barnet, set hvordan han havde det nu og om han bare er træt eller der er noget efter ham.. Også ellers afsted med os.. Også sige til dagplejen bliver der noget må hun ringe...

Anmeld

16. oktober 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Nu er i sikkert oppe, og måske også taget afsted?

Men min lille Astrid lavede noget lignende for ganske kort tid siden.

Jeg kunne ikke nænne at vække hende, så jeg stod selv op og blev færdig, pakkede Astrids tøj, og listede hende så lige så stille over i barnevogn og trillede så hen til hendes dp.

Vores dp er super skøn og forstående, så hun lod Astrid sove lidt og gav hende så tøj på da hun vågnede.

Jeg ville også kun melde mig syg hvis jeg virkelig var syg.

håber i får en god dag

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Nu er i sikkert oppe, og måske også taget afsted?

Men min lille Astrid lavede noget lignende for ganske kort tid siden.

Jeg kunne ikke nænne at vække hende, så jeg stod selv op og blev færdig, pakkede Astrids tøj, og listede hende så lige så stille over i barnevogn og trillede så hen til hendes dp.

Vores dp er super skøn og forstående, så hun lod Astrid sove lidt og gav hende så tøj på da hun vågnede.

Jeg ville også kun melde mig syg hvis jeg virkelig var syg.

håber i får en god dag

Han vågnede selv en halv time før vi skulle afsted og han virkede ok frisk. 

Så vi nåede det lige, og min dp mor har skrevet at der ikke er noget ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.