Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej allesammen..
Efter en meget kraftig mens med mange smerter begyndte jeg at blive dårlig, jeg fik hedeture, hjertebanken og svimmelhed så jeg kontaktede min læge. min læge undersøgte mig hurtigt og besluttede derefter at jeg skulle indlægges, i det hun troede jeg var blevet overstimuleret af pergotime.. jeg kommer op på sygehuset (akutmodtagelsen) blev meget forskrækket over så mange forskellige læger og behandlere der skulle lave alle mulige prøver.. efter en masse prøver og en lille lur skulle jeg så scannes.. scanningen viste en fin stor ægblære klar til befrugtning i dag eller i morgen ca.. FEDT min fødste scanning siden påbegyndelse af behandling. jeg er simpelhen så glad. min egen klinik har ikke har jeg kun været på 1 gang siden påbegyndelsen for 1,5 år siden! så nu håber jeg virkelig på det er vores tur
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fingre for dig/jer...
pcoramt skriver: hej allesammen.. Efter en meget kraftig mens med mange smerter begyndte jeg at blive dårlig, jeg fik hedeture, hjertebanken og svimmelhed så jeg kontaktede min læge. min læge undersøgte mig hurtigt og besluttede derefter at jeg skulle indlægges, i det hun troede jeg var blevet overstimuleret af pergotime.. jeg kommer op på sygehuset (akutmodtagelsen) blev meget forskrækket over så mange forskellige læger og behandlere der skulle lave alle mulige prøver.. efter en masse prøver og en lille lur skulle jeg så scannes.. scanningen viste en fin stor ægblære klar til befrugtning i dag eller i morgen ca.. FEDT min fødste scanning siden påbegyndelse af behandling. jeg er simpelhen så glad. min egen klinik har ikke har jeg kun været på 1 gang siden påbegyndelsen for 1,5 år siden! så nu håber jeg virkelig på det er vores tur
For dig
håber det bedste for jer
Mange tak alle sammen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128