Åhh det er bare én af de dage der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

MorDk

Idag har jeg ikke bestilt andet end at skælde ud sys jeg... Kender I det? Min søn på 2 år hører slet ikke efter, og han bliver ved og ved og ved... Idag har været rigtig slem... og trods jeg skruede bissen på var han ligeglad. Først da jeg hævede stemmen markant og fx. "sagde" SÅ ER DET NOK! Eller NU STOPPER DU! Imens jeg havde fat i ham (ikke hårdt men en fast greb) Så begyndte han at græde... og så får jeg jo helt dårlig samvittighed... for bryder mig sgu ikke om at råbe/skælde ud. MEN det bliver jeg bare nød til nogle gange. Men jeg kommer virkelig i dårlig humør, når det ender sådan  

Hvad pokker gør I når jeres unger slet slet slet ikke høre efter hvad der bliver sagt ... og bare bliver ved... og ved og ved... ??

Ved godt han kun er 2 år ... men jeg føler mig edderma'me til grin til tider... Arrrgh altså!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

FruStolpe

Det kunne ha været mig der skrev det der

Du har beskrevet vores hverdag for tiden, men jeg prøver at overbevise mig selv om at det er en fase

Vores datter er også 2år

Anmeld

15. oktober 2012

ledermus

følger lige med her for har nogle gange de samme problemer med Oliver og han er godt nok kun 19 måneder men det er frustrerende når de slet ikke hører efter 

Anmeld

15. oktober 2012

Nadia&Daniel

FruStolpe skriver:

Du har beskrevet vores hverdag for tiden, men jeg prøver at overbevise mig selv om at det er en fase

Vores datter er også 2år

Skulle lige til at skrive det sammen..

Anmeld

15. oktober 2012

MorDk

FruStolpe skriver:

Vores datter er også 2år

Det er nok en fase... + at han er blevet storebror... Men hold nu op, hvor har det været slemt idag! Han har efterårsferie med mor og far og lillesøster... jeg måtte tage på legepladsen med ham alene... Men det hjalp nu ikke synderligt! Han prøver grænser af konstant... og jeg kan bare mærke at jeg er ved at eksploderer nogle gange  MEN for pokker... ungen er KUN 2 år! Jeg bliver ved at messe til mig selv: Det ER bare en fase... Det ER bare en fase... Det bliver bedre... HAN er kun 2 år! Jøsses altså!

Anmeld

15. oktober 2012

FruStolpe

Nadia&Daniel skriver:

Skulle lige til at skrive det sammen..

Men vi kan jo trøste os med, at vi ikke er alene om at føle den afmagt.

Og så håbe at den "fase" går hurtigt over

Anmeld

15. oktober 2012

Lullaby

Sådna er Yazmin også til tider. Og hun er 4.  

Anmeld

15. oktober 2012

Valle81

Ha ha, det lyder som Anton:0)

Anton, jeg vil ikke have du smider med, hvad det nu kunne være. Anton forstætter og mor siger, en gang mere og så er det på værelset, og Anton gør det igen og ryger i timeout på værelset i MEGET kort tid (er dårlig til det og jeg synes sekunder bliver til minutter hurtigt)

Men det er alderen, de tester grænser, sig selv os osv:0)

Anmeld

15. oktober 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Idag har jeg ikke bestilt andet end at skælde ud sys jeg... Kender I det? Min søn på 2 år hører slet ikke efter, og han bliver ved og ved og ved... Idag har været rigtig slem... og trods jeg skruede bissen på var han ligeglad. Først da jeg hævede stemmen markant og fx. "sagde" SÅ ER DET NOK! Eller NU STOPPER DU! Imens jeg havde fat i ham (ikke hårdt men en fast greb) Så begyndte han at græde... og så får jeg jo helt dårlig samvittighed... for bryder mig sgu ikke om at råbe/skælde ud. MEN det bliver jeg bare nød til nogle gange. Men jeg kommer virkelig i dårlig humør, når det ender sådan  

Hvad pokker gør I når jeres unger slet slet slet ikke høre efter hvad der bliver sagt ... og bare bliver ved... og ved og ved... ??

Ved godt han kun er 2 år ... men jeg føler mig edderma'me til grin til tider... Arrrgh altså!!!

Jeg kunne ha skrevet det samme ..

Oscar er rigtig strid for tiden  

Anmeld

16. oktober 2012

MorDk

Valle81 skriver:

Ha ha, det lyder som Anton:0)

Anton, jeg vil ikke have du smider med, hvad det nu kunne være. Anton forstætter og mor siger, en gang mere og så er det på værelset, og Anton gør det igen og ryger i timeout på værelset i MEGET kort tid (er dårlig til det og jeg synes sekunder bliver til minutter hurtigt)

Men det er alderen, de tester grænser, sig selv os osv:0)

Når Bassen ryger på værelset.... er han ude 10 sek efter... han kommer selv ud. Sådan er det det... han er jo ikke så gammel...

Nogle gange bliver han selv sur og smækker døren... og hvis man kommer ind siger han: "Nejjj GÅÅÅ mor"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.