Hvor hurtig kan man lade sig teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej alle skønne kvinder!

Det er først og fremmest rigtig rart, at kunne følge jer i jeres indlæg - både dem I er med til at oprette men også kommentere. Det er blevet en dejlig rutine for mig her om aften at kigge rundt herinde og både blive inspireret, men også få svar på mine spørgsmål og mange tanker. Så tak for det!  

Nu har jeg et spørgsmål - jeg er lidt i tvivl om hvor hurtigt man kan lade sig teste for evt. graviditet. Hvad har I erfaringer med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

Hej alle skønne kvinder!

Det er først og fremmest rigtig rart, at kunne følge jer i jeres indlæg - både dem I er med til at oprette men også kommentere. Det er blevet en dejlig rutine for mig her om aften at kigge rundt herinde og både blive inspireret, men også få svar på mine spørgsmål og mange tanker. Så tak for det!  

Nu har jeg et spørgsmål - jeg er lidt i tvivl om hvor hurtigt man kan lade sig teste for evt. graviditet. Hvad har I erfaringer med?

4+5 med clearblue

Anmeld

15. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej alle skønne kvinder!

14 dage efter ægløsning Nogle kan måske før, men opfordre dig til at vente, selv om det er svært 

Held og lykke

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

14 dage efter ægløsning Nogle kan måske før, men opfordre dig til at vente, selv om det er svært 

Held og lykke

14 dage efter første eller sidste ægløsningsdag?

Ja, det er svært... Har lyst til at teste allerede nu

Anmeld

15. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

14 dage efter første eller sidste ægløsningsdag?

Ja, det er svært... Har lyst til at teste allerede nu

Du har jo kun ægløsning en dag? Hvis du bruger æl-test, så den dag, hvor den er positiv, er der 1-2 døgn til du har ægløsning. Så når testen er positiv, kan du teste for graviditet 15-16 dage efter, eller når du forventer mens. Det er nok nemmest  

Jeg brugte ikke æl-test, da jeg blev gravid, men havde voldsomt meget æl-slim, så jeg var slet ikke i tvivl om at jeg havde ægløsning. Testede 14 dage efter, positiv

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Du har jo kun ægløsning en dag? Hvis du bruger æl-test, så den dag, hvor den er positiv, er der 1-2 døgn til du har ægløsning. Så når testen er positiv, kan du teste for graviditet 15-16 dage efter, eller når du forventer mens. Det er nok nemmest  

Jeg brugte ikke æl-test, da jeg blev gravid, men havde voldsomt meget æl-slim, så jeg var slet ikke i tvivl om at jeg havde ægløsning. Testede 14 dage efter, positiv

Så har jeg misforstået noget fuldstændig. Pinligt!

Men okay, mange tak for hjælpen. Så må jeg jo bare vente...

Puha, håber dagene går ligeså stærkt som de plejer at gøre så

Anmeld

15. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Så har jeg misforstået noget fuldstændig. Pinligt!

Men okay, mange tak for hjælpen. Så må jeg jo bare vente...

Puha, håber dagene går ligeså stærkt som de plejer at gøre så

Ork nej slet ikke pinligt! Det er jo heller ikke nemt at vide. Det er derfor det her sted er så fantastisk. Man kan få svar på stort set alt  

Ja ventetiden er det værste.  for at det kommer til at gå stærkt og du snart kan teste positiv

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ork nej slet ikke pinligt! Det er jo heller ikke nemt at vide. Det er derfor det her sted er så fantastisk. Man kan få svar på stort set alt  

Ja ventetiden er det værste.  for at det kommer til at gå stærkt og du snart kan teste positiv

Mange tak Ja, det skønt med dette forum.

Kunne nok godt finde på at teste før, for min storesøster var ret hurtig om at teste positiv... Så måske gør jeg også det

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

4+5 med clearblue

Mange tak Prøvede du at teste tidligere?

Anmeld

15. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Mange tak Ja, det skønt med dette forum.

Kunne nok godt finde på at teste før, for min storesøster var ret hurtig om at teste positiv... Så måske gør jeg også det

Det er der også en del som kan. Jeg synes bare at man skal passe på, for man kan jo blive skuffet uden grund. Men man kan jo også risikere at teste positiv og at det så er en bio. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.