da mig og min kæreste har forsøgt at starte projekt baby for et års tid siden, men det er bare ikke lykkes, kan det evt skyldes mine p-piller jeg tog i 3 år der ikke var kommet helt ud af kroppen?
da vi så stod og skulle til at flytte i vores jeres, da vi er lidt unge, men begge vil være unge forældre, da vi mener det er det samme som at blive første gangs forældre uanset hvor gammel man er, når men der da vi så fik vores lejlighed besluttede vi for at sætte projektet på standby, men her i torsdag besluttede vi så at nu er vi faldet ordenligt til og vil gerne igang igen. det skal lige siges at i mens det var på standby tog jeg stadig ikke nogle p-piller. nu har jeg haft kvalme flere gange om dagen de sidste par dage, er det bare mig der går og tænker for meget over det, eller er det måske et tegn, for når kvalmen går lidt væk begynder det og gøre lidt ondt i maven, jeg får stort set kvalme hver gang jeg har spist, vi har aftalt at hvis den ikke er her denne her gang bliver vi begge tjekket da vi netop alt i alt har forsøgt i godt og vel 11 mdr.. men hvad siger i? kunne det måske være nogle små tegn?
Anmeld