Det var så dag nr. 2..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Nadia&Daniel

...hvor Laura vælger at springe middagsluren over (har forsøgt at putte hende to gange i dag, begge gange uden held)..

Min venindes datter som er en mdr. ældre end Laura, sover kun til middag i dp, men aldrig i weekenden. Hvad gør Jeres??

Ka mærke at Laura er træt, men hun vil bare ikke overgive sig. Hun er dog ikke sur eller tvær, hun er bare sig selv, dog lidt træt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Nadia&Daniel skriver:

...hvor Laura vælger at springe middagsluren over (har forsøgt at putte hende to gange i dag, begge gange uden held)..

Min venindes datter som er en mdr. ældre end Laura, sover kun til middag i dp, men aldrig i weekenden. Hvad gør Jeres??

Ka mærke at Laura er træt, men hun vil bare ikke overgive sig. Hun er dog ikke sur eller tvær, hun er bare sig selv, dog lidt træt..

Min datter droppede middagsluren helt ved 2 et halvt år. Og i et halvt år op til var det oftest sådan, at hun sov i vuggestuen, men sjældent i weekenden.. I vuggestuen havde hun også muligheden, at hun bare kunne sidde og hvile sig lidt med en dyne, hvis hun ikke kunne sove. - Det synes jeg kan være en god overgang, - at man siger, nu er det altså hviletid, men du behøver ikke sove. - Det tager presset af for både forældre og barn, - og indimellem sker der jo alligevel det, at barnet falder lidt i søvn...

Hvor gammel er Laura?

Anmeld

15. oktober 2012

Nadia&Daniel

Frk. Himmelblå skriver:

Min datter droppede middagsluren helt ved 2 et halvt år. Og i et halvt år op til var det oftest sådan, at hun sov i vuggestuen, men sjældent i weekenden.. I vuggestuen havde hun også muligheden, at hun bare kunne sidde og hvile sig lidt med en dyne, hvis hun ikke kunne sove. - Det synes jeg kan være en god overgang, - at man siger, nu er det altså hviletid, men du behøver ikke sove. - Det tager presset af for både forældre og barn, - og indimellem sker der jo alligevel det, at barnet falder lidt i søvn...

Hvor gammel er Laura?

Hun bliver 2 år om 10 dage  Hun er lige faldt i søvn inde i vores seng, lidt senere, men sådan er det.. Manden har heldigvis fri imorgen, så tager aften som den kommer og så kan hun sove længe imorgen

Anmeld

15. oktober 2012

Valle81

Ger sover Anton stadig til middag, det hænder meget sjældent at han springer den over. Hvor længe han sover er meget forskelligt, nogle dage 1 time andre 3 han sover fint igen der kl 20 og vi står op kl 0615 han sætter sig aldrig i mod og synes det er hyggeligt han er 2,7 år

Anmeld

15. oktober 2012

Tulle28

Det har været sådan lidt on/off siden 2 års alderen. Hun er 2,5. I vuggestuen sover hun fra kl. 13.00-14.00, hvor det indtil for nylig var fra 12.00-14.00. Herhjemme springer hun tit luren over i weekenden, ihvertfald en af dagene. Så kommer hun ind og hviler lidt i stedet i sin seng med en bog, men det er noget vi kun har kunne gøre indenfor de sidste par måneder, før det har det bare været fuld knald på hele dagen og så tidligt i seng

Synes faktisk det er lidt hårdt, når de ikke sover... Har brug for den pause midt på dagen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.