Jeg har jogget i spinaten.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger..

Hjælp mig lige lidt her..

En jeg kender er blevet dræbt i en trafik ulykke her til morgen, dybt tragisk.. Jeg ser så på fb at han er venner med en af mine veninder fra en anden omgangskreds, vidste slet ikke de var venner derinde.. Skriver så i ren nysgerrighed hvor hun kender vedkommende fra, troede det var fra skole el lign, men det er fandme hendes FÆTTER, nu tør jeg slet ikke skrive tilbage til hende, for har hun nu hørt det osv??

Hva fanden gør jeg piger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Ja den var ikke så heldig.

Hun har sikkert hørt det allerede nu, men hvis jeg var dig så ville jeg, vente til i aften med at gøre mere, bare så familien har fået en chance for at snakke sammen.

Skriv i aften til hende, at du er ked af at han er død og at du ikke vidste at de var i familie med hinanden. Hvis hun har brug for en at tale med så må hun gerne kontakte dig.

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

merethe skriver:

Hun har sikkert hørt det allerede nu, men hvis jeg var dig så ville jeg, vente til i aften med at gøre mere, bare så familien har fået en chance for at snakke sammen.

Skriv i aften til hende, at du er ked af at han er død og at du ikke vidste at de var i familie med hinanden. Hvis hun har brug for en at tale med så må hun gerne kontakte dig.

Super godt forslag.

Anmeld

15. oktober 2012

Lone Jakobsen

merethe skriver:

enig her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.